Retour slangen vervangen Y2,2DTR

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Retour slangen vervangen Y2,2DTR

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255411
    stefanDTI
      Lid sinds:
      10 May 2007

      Hoi ,

      Ik wil binnenkort bij m’n zwager zijn vec GTS Y2,2DTR de retour slangen vervangen omdat hij slecht start als hij warm is.

      Nu heb ik wel eens gehoord her en der dat deze poreus kunnen zijn en dan bijna niet te vervangen zijn.

      Zijn er nog handige tips ? * eerst rondom inspuiten met WD40 bijvoorbeeld of een goede punt tung etc…

      ik weet ook dat je het beste de orginele set kunt halen bij dealer incl T-stukjes.

      Laat het maar weten….

      alvast bedankt !!

      #18107815
      Bartjex88
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 June 2009

        Hopen dat ze niet afbreken in de injectorbrug, dit had in voor en dan kan je de injectorbrug demonteren ( Denk aan nokkenas demonteren)

        #18107816
        stefanDTI
          Lid sinds:
          10 May 2007

          Dus als ik het goed begrijp zit het slangetje nog een aardig eind naar binnen ?

          #18107817
          Bartjex88
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 June 2009

            een cm ongeveer:)

            #18107818
            Nick-GSI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              als ze afbreken gewoon met een kleine dunne platte schroevendraaier eruit halen, is mij ook al vaak gebeurt, duurt ff maar je kunt ze eruit krijgen zonder de brug te demonteren

              #18107819
              speaker
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 March 2007

                @Nick-GSI wrote:

                als ze afbreken gewoon met een kleine dunne platte schroevendraaier eruit halen, is mij ook al vaak gebeurt, duurt ff maar je kunt ze eruit krijgen zonder de brug te demonteren

                ^^^ What he said ^^^ :thumb

                #18107820
                jorisor
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Ik heb een naald met een weerhaak gebruikt toen de retourslang scheurde. (gelukkig maar 1 slang).
                  Bij een 2.0 DTI kon ik er destijds nog redelijk bij, ik weet niet hoe dit bij een 2.2dti is.

                  Ik zou er niet te bang voor zijn als je er maar makkelijk bijkomt.

                  Gr. Joris

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.