resonantie links achter bij remmen

Forumindex Forums Modellen Corsa resonantie links achter bij remmen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267500
    Heks
      Lid sinds:
      18 June 2012

      Goedenavond,

      Recentelijk (dikke maand terug) heb ik mn achterremmen (schoenen en trommels)+ lagers vervangen. Vandaag mn schijven plus blokken aan de voorkant.

      Net een proefritje gemaakt en bij het remmen van 100 is vanaf links achter een stevige resonantie te horen. Dit was voorheen ook hoorbaar, maar ik denk doordat de voorkant nu wat minder remt nog, dat het nu beter waarneembaar is.

      Het betreft een corsa b uit 2000 en ik heb alleen maar Bosch onderdelen gebruikt.

      Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

      #18248076
      Byjugo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 May 2013

        Heb je je remvloeistof vervangen, en weet je zeker dat je alles goed hebt ontlucht??

        #18248077
        bandido
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 February 2010

          Haal de trommels er maar weer eens vanaf, misschien zit er iets nie goed.

          #18248078
          Heks
            Lid sinds:
            18 June 2012

            Zal gelijk ff nieuwe lagers bestellen (krijg de binnenste er alleen met het nodige geweld af) en dan bestel ik gelijk nieuwe remvloeistof. Kan ik de handremkabel aan beide zijden ook meteen meepakken van het weekend.

            Hopen dat dit het oplost. Bedankt!

            #18248079
            Heks
              Lid sinds:
              18 June 2012

              Update: Vandaag de trommels er weer af gehad. Zit voor zo ver ik kan zien allemaal goed. Heb meteen de handremkabels vervangen, er was er 1 aan het rafelen. Verder zitten er weer nieuwe lagers in, de achterste zitten telkens zo vast dat ik ze niet zonder geweld los krijg van de pen. Helaas is de resonantie nog steeds aanwezig.

              Moet de remvloeistof nog vervangen, heb een liter staan, alleen mn ontluchtingsset is nog niet binnen, dus hopelijk kan ik nog doen voor mn vakantie (met een andere auto), maar heb er een hard hoofd in. Dus dan is de volgende update over een maand. Bedankt iig en hopelijk is de volgende update morgenavond.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.