remus dubbel pijps eindstuk

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum remus dubbel pijps eindstuk

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212496
    mad on opel
      Lid sinds:
      27 September 2009

      hallo opel liefhebbers,
      mijn naam is peter.Ik had tot voor kort een opel a vectra uit 93 een v6 cdx helaas is hij heen gegaan dus nu op zoek naar een nieuw project maar goed ik had er pas een remus dubbelpijps eindstuk opgezet die overbodig is nu ook heb ik de officiele achterspoiler erafgehaald omdat die niet makelijk te vinden zijn als er nog een liefhebber voor is kan hij of zij het komen halen voor een klein prijsje ik woon in de buurt van woerden dat is in het midden van het land je mag me bellen tussen 9 uur in de morgen en 10 uur in de avond op nummer 0651012538

      groet mad on opel

      #17527537
      sjouke
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 September 2006

        :sleeping

        hier is een tekoop subforum voor …

        ten 2e … je even voorstellen is ook wel op prijs gesteld maar goed … gooi dit maar op Marktplaats want zo te zien komt u hier alleen maar wat verkopen dus … heeft dat weinig zin … :thumbup tot ziens

        #17527538
        sw_reijnders
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 October 2005

          wellicht gaat tie nog een ander opel project starten sjouk, dat weet je niet ;).
          Maar er is inderdaad een ander sub-forum (wat marktplaats heet natuurlijk ;)) waar je spullen te koop kan aanbieden.

          Verder zijn wij een clubje liefhebbers en zien we helaas (te) vaak dat mensen even spullen komen dumpen in ons toch best gezellige forum.

          Dus hopelijk kom je ons je toekomstige (OPEL) projectje nog wel even showen, want we zijn bijzonder gek op :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

          #17527539
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            origineel gepost door sw_reijnders
            wellicht gaat tie nog een ander opel project starten sjouk, dat weet je niet ;).
            Maar er is inderdaad een ander sub-forum (wat marktplaats heet natuurlijk ;)) waar je spullen te koop kan aanbieden.

            Verder zijn wij een clubje liefhebbers en zien we helaas (te) vaak dat mensen even spullen komen dumpen in ons toch best gezellige forum.

            Dus hopelijk kom je ons je toekomstige (OPEL) projectje nog wel even showen, want we zijn bijzonder gek op :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

            Mooi volgend project, een Vectra-B 2.5 V6

            Willem

            #17527540
            mad on opel
              Lid sinds:
              27 September 2009

              hallo willem,
              ik zit er aan te denken om een opel diplomat v8 te gaan zoeken en opknappen heb ondertussen al wat opels gehad eerst een opel b kadett daarna een een astra 1.7d cdx station toen een een vectra 1.8i cdx station en toen kwam de opel 2.5 v6 cdx sedan ben ook met een kameraad bezig met een opel comodore berline 2.5 te restauren dus voor mij niks anders dan opel mijn oudeheer rijd in een monza 3.0 en heeft een record in renovatie staan van hem heb ik de manie voor opels gekregen en zal ze altijd blijven rijden gewoon degelijke duitsers

              groet peter

              #17527541
              stefan m.
                Lid sinds:
                13 April 2009

                wel iig leuk dat je ff voorsteld in het voorstelforum :)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.