remmen vernieuwen

Forumindex Forums Modellen Astra remmen vernieuwen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270987
    hennes
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 March 2007

      Hoi, beste forum leden, ik wilde jullie iets vragen, ik heb een opel astra g kent. 71-LL-LS waarvan nu verschillende onderdelen van vervangen moeten, ja dat krijg je na zoveel jaren dus niks mis mee, wilde over een paar maanden er aan gaan beginnen als het een beetje warmer word, en moet dan het hele rem gebeuren gaan vernieuwen maar het probleem is als ik bij die websites van die auto onderdelen ga kijken dan zie ik door al die merken en onderdelen niet meer welk onderdeel betrekking hebt voor mijn auto?? ik kom er dus niet uit, je heb zoal de merken Mapco, ABE, NK, Brembo, TRW en ga zo maar door en dan met ABS of zonder, wie wil mij een beetje daar mee helpen :shock:
      al vast bedankt, groeten Hennes

      #18277439
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Voor op http://www.autopartsonline.nl je kenteken in en dan kun je bij de remmen uit 3 groepen kiezen.. Standaard, premium en sport. En dr merken zijn abs, brembo en brakemax… Ik persoonlijk zou voor de eerste 2 gaan… Maar dat maakt het een stuk makkelijker

        #18277440
        hennes
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 March 2007

          Moet toegeven dat het kiezen heel makkelijk gaat, maar ja het is wel wat duurder en maar enkele merken.

          #18277441
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            Ja is net wat je rijstijl is.. Voor normaal kun je abs remmen pakken rijdt je wat sportiever dan zou ik brembo kiezen.. Brakemax zou ik overslaan.. Die heb ik al eens gehad.. Maar dat is bagger heb na 6 maanden geen remmen meer…

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.