remmen omega 3.2 onder rekord e

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel remmen omega 3.2 onder rekord e

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243194
    astrastationgsi
      Lid sinds:
      1 August 2010

      goedemorgen

      is het mogelijk om de remmen van een omega 3.2 v6 onder een rekord e te bouwen de motor en bak hangen der al in we hebben deze winter tijd om hem af te bouwen remmen en 3.2 op kenteken keuren en wordt opnieuw gespoten

      het hoeft niet morgen klaar vrouwtje rijdt op het moment in omega mv6 als winterauto

      #17941382
      Mad Max
        Lid sinds:
        25 September 2010

        Alles is mogelijk natuurlijk. Gezien je een mv6 hebt staan zou ik eens wat gaan meten wat betreft de montage van je remklauw en kijken of je daar iets mee kunt..

        #17941383
        astrastationgsi
          Lid sinds:
          1 August 2010

          we gaan kijken of we de voorpoten en de achteras van de omega 3.2 24v v6 onder de rekord kunnen bouwen winterproject en wordt opnieuw gespoten en interieur van de omega gaat er in

          #17941384
          Deperik
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 November 2007

            Achteras gaat tegenvallen, omdat een Rekord een starre achteras heeft en een Omega niet.

            #17941385
            astrastationgsi
              Lid sinds:
              1 August 2010

              ja achteras kan nog weleens een probleem worden maar die 2200 achteras weet niet of die de 3.2 aankan we hebben der wel meegereden misschien een achteras van een monza of senator

              #17941386
              Deperik
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 November 2007

                Volgens mij heb je bij een monza of senator hetzelfde probleem, geen starre achteras.
                Zou je eerder bij commodore o.i.d. moeten zoeken denk ik.

                #17941387
                astrastationgsi
                  Lid sinds:
                  1 August 2010

                  zou ook nog kunnen ben bang dat de 2200 achteras niet de 3200 aankan

                  #17941388
                  Deperik
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 November 2007

                    Geen idee, er zijn hier ook wel C-Kadettjes met een MV6 van een Omega.
                    Lijkt me niet dat zij een andere achteras gemonteerd hebben dan een 1.6 of 1.9 as omdat die er niet zijn voor kadett.

                    #17941381
                    Jack-omegax3.0xe
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 September 2007

                      @Deperik wrote:

                      Geen idee, er zijn hier ook wel C-Kadettjes met een MV6 van een Omega.
                      Lijkt me niet dat zij een andere achteras gemonteerd hebben dan een 1.6 of 1.9 as omdat die er niet zijn voor kadett.

                      ik vind dat nog altijd knap dat men een mv6 in een c-kadett krijgt, deze is zelfs groter dan waardoor de kadett in de omega past. Mv6 is de meest luxe uitvoering van de omega leverbaar met de volgende motoren, x3.0xe en x2.5dt.

                      De schijf diameter van een omega is 296 mm.

                      Gr Jack

                      #17941380
                      henk 400rr
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        Mocht je nog twijfelen, en niet al te moeilijk wil gaan; de commodore C heeft een uitvoering met een heel groot differentiëel, qua diameter tandwiel gelijk aan Monza / Senator.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.