remmen e2

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18345389
    hans-rekord-e
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 January 2011

      beide achter remmen doen niets , ook niet na ontluchten .
      ik heb pas vrij onderin druk op mijn pedaal . is dit de hoofdremcilinder ?
      is vrij plotseling opgetreden

      #18345415
      dockedmarc
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 August 2011

        grote kans dat het idd en je hoofdremcilinder zit.

        #18345459
        GSE
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 August 2006

          Ik zou der niet mee gaan rommelen en alles deraf gooien en der B-Omega spullen opzetten dan heb super remvertraging ivm de serie Rekord spullen,en het kost haast niks.

          #18345785
          peter777
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 January 2011

            Hou er wel rekening mee dat de schijven niet zo van die grotere remdruk houden. Heb in mijn gse de rembooster vervangen met een B omega exemplaar. Remt goed, zeer goed zelfs helaas moet ik de schijven weer laten vlakken. Mooiste is dan eigenlijk ook grotere schijven en klauwen…

            #18345911
            GSE
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 August 2006

              Dat kan ik bevestigen,die kleine dunne schijven kunnen de hitte niet aan die je snel genoeg krijgt als je wat hard remt en al zeker niet al je schijven al behoorlijk gesleten zijn.

              Beste is ook de voor schijven te vervangen door dikke grote geventileerde schijven,die vergoten je remkracht niet echt maar maken je remmen meer bulletprove.

              #18346066
              hans-rekord-e
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 January 2011

                ik heb nu de hoofdremcilinder vervangen en krijg nog steeds geen druk op mijn pedaal , ook al blijf ik trappen .
                hij moet toch eens druk op gaan bouwen voor je kan ontluchten ?
                of is het ontluchten anders na hoofdremcilinder wissel ?

                #18346168
                GSE
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 August 2006

                  Wat je kunt doen is:
                  Neem een dop van je rem reservoir en zet hier een ventiel in van een autoband met wat klote lukt dit wel,en zet vul je reservoir tot aan de nek vol met remvloeistof en schroef die dop met ventiel derop en sluit hier een compressor slang op aan en zet hier 0,5/1 bar druk op
                  en ontlucht nu nog eens alles en hou je rem vloeistof niveau in de gaten,zo ontlucht ik altijd alles als je dan een pure sapstroom ziet komen weet je dat je klaar bent,en dat het goed moet zijn.

                  #18346785
                  hans-rekord-e
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 January 2011

                    is ff geleden maar nu alles ontlucht onder druk zoals je zei maar nog steeds geen remdruk . pas na twee x trappen komt er druk op , het maakt niet uit of ik de vacuum eraf haal of erop laat . ontluchten onder druk is gedaan met pomp met 1 bar druk en deze hield het vloeistof niveau goed op peil . met het onyluchten is er meer dan 1 liter remvloeistof door heen gegaan zo dat zeker alle lucht eruit is en gelijk alle vloeistof vernieuwd dus . wat kan het nog meer zijn ? kan niet vinden of er een remdrukverdeler ofzo op zit . Zit nieuwe hoofdremcilinder op , geen gereviseerde .

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.