remlichten blijven aan.

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen remlichten blijven aan.

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207404
    opel-devil
      Lid sinds:
      22 February 2007

      Zoals de titel aangeeft lijkt het wel duidelijk wat er aan de hand is.
      Zodra ik de sleutel in de laatste stand zet dan blijven mijn remlichten aanstaan.
      Mijn vraag is hoe werkt zoiets?
      Ik denk zelf dat zoiets vast wel dmv een schakelaartje werkt maar ik heb geen idee waar die zit.
      Ik zou graag wat info willen hebben.

      #17416876
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Onder in bij het rempedaal zit een schakelaartje. die kan je een beetje stellen als het goed is.
        Kijk daar maar is naar. Dichter op het pedaal zetten. Of het schakelaartje is overleden ;)

        #17416877
        IMpY
          Lid sinds:
          18 July 2005

          denk dat je schakelaartje inderdaad vasthangt! Probeer het eens schoon te spuiten met wd40 of remreiniger! Misschien dat het helpt en anders tog inderdaad n nieuw schakelaartje!

          groeten Twan

          #17416878
          opel-devil
            Lid sinds:
            22 February 2007

            Ik heb het al gevonden waar het schakelaartje zit ;) was er nog niet achter gekomen dat je die ook kan stellen.
            Ik had gewoon een rubber dopje op het knopje gezet zodat het pedaal weer tegen de knop drukte en nu werkt het ook wel weer.
            Ik ga nog wel even kijken of ik het ook kan afstellen met het knopje zodat ik dat stukje rubber niet hoef te gebruiken.
            Heb liever dat het werkt zoals het eigenlijk hoort.

            #17416879
            IMpY
              Lid sinds:
              18 July 2005

              inderdaad en dat rubber stukje kan je er ook vanaf gaan en dn heb je weer hetzelfde probleem! ahha mjah suc6 ermee!

              groeten Twan

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.