Remdruk verschil achter

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Remdruk verschil achter

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18417269
    Remon Bastiaan
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 April 2020

      <p style=”text-align: center;”>Hoi allen tijdens het opknappen van mijn vec c2 2.8 v6 turbo station  kreeg ik van de euro master te horen dat ik behoorlijk remdruk verschil achter heb.</p>
      Nu heb ik onlangs de schijven en blokken rond om vervangen. En de klauwen en glij pennen schoongemaakt en en ingevet waar nodig .( Kan het een probleem zijn dat ik een klauw verder heb terug gedraaid als de andere ) .

      Alles zag er netjes en vrij bewegend uit .

      Nu zij de meneer dat er een druk verdeler bij de achter as zit  ik heb overgens een ids + systeem . Klopt dit en zoja ik kan het onderdeel nergens vinden op auto doc en andere varianten .
      <p style=”text-align: center;”>Nu is mijn vraag wat is julie idee hier over en kan dit ook wat anders zijn .</p>
      Ook heb ik nog een andere vraag .

      Links voor konden ze hem niet meer helemaal uitlijnen en dan vooral de wiel vucht kregen ze niet meer in spec. Zou dit door een versleten draag arm kunnen komen . De armen enz zien er allemaal recht en onbeschadigt uit .

      Heb een beetje een miskoop gehad op deze auto maar hoop het meeste zelf te kunnen oplossen .

      Alvast bedankt  mvg

       

      #18417396
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Volgens mij heeft deze geen drukverdeler bij de achteras. Deze zit dacht ik in de abs unit.

        Ik ben zelf niet echt fan van de euro master. Hoeveel procent remverschil had je.

         

        Daarnaast is uitlijnen van de achterkant vaak een probleem. Maar dat is meestal meer onkunde. Als ze de vooras al niet uitgeleind krijgen zijn het echte prutsers.

         

        Heb je de schijven na montage goed schoongemaakt met remrijniger?

        Remmen goed ontlucht?

        Welk merk remblokken hen je gemonteerd?

        Borg clips goed terug gezet?

        #18417454
        Remon Bastiaan
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 April 2020

          Hoi hoeveelheid hadden ze me niet verteld  dus dat is jmmr .  Ja de schijven zijn goed schoongemaakt en de blokken zijn van ridex had er goeie verhalen over gehoord . Borg clips zijn ook correct gemonteerd en ontluchten leek me niet nodig gezien het niet was los geweest maar dat kan ik nog even proberen .  Had zelf ook al het idee dat ze niet erg kundig bezig waren . Veel afkraken en ze hadden 2 bouten afgebroken .

          Maar nu ool nog een elc probleem er bij in de klima regeling het word steeds meer :wacko:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.