Remblok indicator snoertje

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Remblok indicator snoertje

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337304
    dappie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2008

      Hallo leden.

      Zo nu en dan gaat bij mij in het display van de toerenteller het lampje branden van de remblokken, maar er zit nog genoeg
      Voering op de blokken, nu heb ik de stekker verbinding achter de schokbreker poot los gehaald en zag dat deze geoccedeerd
      Was, nu heb ik deze schoon gemaakt en een nieuw rem indicator snoertje (niet origineel Opel) gemonteerd, het lampje is niet meer
      Aan gegaan, maar na dit gedaan te hebben brand op eens m’n abs lampje, zou dit nu komen door een niet origineel rrem indicator
      Snoertje ? Staat het rem indicator snoertje in verbinding met het abs of is dit apart van elkaar ?

      Vr,gr, jac.

      #18337311
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Nee staan niet met elkaar in verbinding.. Maar een abs storing valt met opcom uit te lezen… Dan kom je er vanzelf achter wat het is..

        #18337328
        dappie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 July 2008

          Bedankt Bart, ja raar heb je het een uit gaat het ander weer aan :( zal hem ff aan de opcom gooie en kijken wat
          Er aan de hand is.

          Vr,gr, jac.

          #18337330
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            als je corrosie wil voorkomen bij de stekkers.. inwikkelen met electrotape en dan in de houder klikken bij je schokdemper… althans als die zo loopt bij jouw vectra… maar de slijt indicator zit ana je remblokken vast en de abs ring bij je naaf.. maar zoals eerder gezegd.. met uitlezen weet je meer…

            #18337353
            dappie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 July 2008

              Heb hem net uitgelezen maar op de cc na had ik geen fout code,s hhhmmmm vreemd, ik denk dat het lampje branden moet
              Wil je een code zien, morgen maar eens kijken of hij weer aan gaat.
              Nu zag ik op YouTube iemand die liet zien hoe je je 4 cijferige code die normaal op je (carpas) staat kunt achter halen
              Met een opcom, hij deed het volgende : 1. Diagnostic,s
              : 2. Bouwjaar
              : 3. Merk
              : 4. Body
              : 5. Instrument
              : 6. Menu eprom (kiezen)
              : 7. (Klik) Reed securitycode. Nu kun je rechts boven jou code zien staan.
              : maar de menu eprom knop komt niet in beeld, het leek mij wel handig om die code te hebben
              Want het aan vragen van een carpas bij de dealer kost toch een tientje of vier.
              Of is er met opcom een andere weg te bewandelen ? Om dat te achter halen.

              Vr,gr, jac.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.