Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › rekord e1 , binnenkanten gelakt
- Dit onderwerp bevat 86 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 27 mei 2017om 16:48 door commo 67.
-
AuteurBerichten
-
30 november 2014 om 19:07 #18223506
ongeveer een uur of 6 per wielkast
17 december 2014 om 20:04 #1822350721 december 2014 om 19:41 #18223508na de wielkasten de motorruimte , grotendeels in epoxy
er is nog wa werk rond de veerpoten , maar da komt
28 december 2014 om 17:10 #18223509ging eerst maar juist de teermatten op de bodem verwijderen ( het gedeelte waar de voorste stoelen staan )
maar het ging heel goed dus alles verwijdert
en zoals verwacht geen roest
grtz4 januari 2015 om 19:14 #18223510bodem ook aangepakt , na controle van roest , verwijderen van loszittende delen en 2 maal ontvet
rutex aangebracht
grtz
4 januari 2015 om 19:55 #18223511jij draai je rug ook nergens voor om goed bezig
4 januari 2015 om 21:23 #18223512@baboe wrote:
jij draai je rug ook nergens voor om goed bezig
het is de eerste keer dat ik een spit ter beschikking heb , en dat werkt heel gemakkelijk
dusja we blijven bezig he
grtz5 januari 2015 om 03:58 #18223513Goed bezig.
18 januari 2015 om 17:37 #18223514achterste wielkasten ook maar in bloot metaal gezet nog een paar slechte plekken uitgehaald,
voor de volgende keer te lassen
achteras ook voorzien van de remleidingen en nieuwe rempompjes
18 januari 2015 om 17:56 #18223515:thumb :thumb
11 april 2015 om 19:00 #18223516
12 april 2015 om 09:20 #18223517Netjes. Domme vraag, maar heb je de verstevigings-driehoeken vervangen door staalprofiel? Op zich ideaal omdat je er dan fatsoenlijk bij kan om schoon te maken en er kan geen troep blijven hangen.
12 april 2015 om 14:50 #18223518ja dat is een koker profiel 20×20 op aanraden van GSE
dat was ook de bedoeling , nu kan er geen vuil blijven zitten
en kan je het altijd eens schoon kuisenbij mijn Monza heb ik eerst de goeie driehoek moeten verwijderen voor aan het slechte stuk te kunnen
voor nieuw plaatwerk in te lassengrtz
19 april 2015 om 18:02 #18223519achterste wielkas kant chauffeur en onderkant deurdrempel ook in epoxy
23 april 2015 om 18:43 #18223520na wat voor bereidingen van zondag deze avond de andere kant in epoxy gezet
26 april 2015 om 16:59 #18223521gisteren en vandaag de wielkassen in de rutex gezet 2 lagen
grtz
26 april 2015 om 17:21 #18223522Dat word netjes zeg :jerry
28 april 2015 om 09:44 #18223523Die wordt grondig aangepakt zeg :thumbup !!
Hoe doen jullie het eigenlijk met het monteren van de spatborden?
28 april 2015 om 16:50 #18223524hoe bedoel je champo , de voorbereidingen ofzo
grtz
28 april 2015 om 22:14 #18223525Meer waar en hoe de bouten/schroeven voor het spatbord komen. Gaten boren on het nieuwe stuk koker? zelftappende parkers erin, of het gat door en door en dan boutje en een moertje?
29 april 2015 om 04:57 #18223526ik kan het spatbord met de originele bouten in de originele gaten terug monteren
moet nergens extra gaten boren voor het spatbord te bevestigen
ook de bouten die van langs de binnenkant in het spatbord zittengrtz
29 april 2015 om 11:00 #18223527Bedankt!! Ik ben binnenkort (eigenlijk nu al) ook aan de beurt.
29 april 2015 om 16:51 #18223528ook een rekord , champo
terug wa verder
rekord gisteren uit het spit gehaald na monteren van de achteras en de wielen
en een kar gemaakt zodat de rekord eens buiten kan voor de garage te kuisen ( en eventueel eens buiten eraan te werken )
grtz
29 april 2015 om 22:22 #18223529In mijn geval gaat het om een Monza. Ik dacht dat het wel mee viel, maar laatst kon je gewoon een paar vingers door het spul wat er nog zat duwen. Ook loopt er een scheur naar beneden. Dit heeft mij doen besluiten om hem maar in de garage te zetten en hem daar te laten.
Een week ervoor:
:hmmz :angel
30 april 2015 om 05:08 #18223530agzo een Monza een A2 ??
dit is mijn Monza A2
maar staat er zo bij voor de moment
word dit weekend gespoten , zodat blok er terug in kangrtz
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.