regen/lichtsensor inbouwen vectra C, wat heb ik nodig

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum regen/lichtsensor inbouwen vectra C, wat heb ik nodig

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273213
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Zoals de titel al zegt.

      Ik heb een vectra c1 2005 met een canbus aansluiting(draaiwieltjes op stuur). Ik ben van plan mits niet teveel gedoe om er automatische regen en verlichtingssensoren in te plaatsen. Mijn vraag is: Wat heb ik nodig?

      De ruit(of de ruit afplakken met folie daar waar de sensor komt)
      regensensor
      dimmende spiegel
      schakelaar voor auto verlichting
      tech2 om te laten programmeren
      bekabeling in het hemeltje

      De laatste zit ik even mee. Heb ik dit? Ik kan wel wat wegtrekken boven maar is het zo te zien of je er de bedrading voor hebt of ligt die kabel ergens verstopt?

      #18294027
      CAlberts
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 December 2010

        Klopt. Lastigste is meestal het kabellint. Die loopt van achterin de auto (de REC unit) via de hemel naar voren. Als ik met niet vergis kun je vooraan, dicht bij je ruit een kapje loshalen. Volgens mij kun je daar wel zien wat voor lint er zit en of je daar stekkers hebt die nog niet gebruikt zijn. Meestal zijn die er niet….

        Kijk even in dit (link) topic welke sensor je nodig hebt. Ik heb zelf nog wel een regensensor voor je liggen (geen licht).

        #18294028
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Dank je ik ga even kijken

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.