Regeling verwarming werkt niet optimaal ?

Forumindex Forums Modellen Corsa Regeling verwarming werkt niet optimaal ?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18440192
    Bolle187
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 October 2021

      Dag Opel forumleden

      Ik heb namelijk het volgende probleem met de verwarming van mijn wagen Corsa D 2013 – 1.2L – 86pk – Cosmo – manuele airco

      1) Als ik de verwarming bv op 20 graden zet dan blijft deze koude lucht blazen , of laat ons zeggen dat er geen 20 graden gegeven word zoals gevraagd op de display.

      2) Als ik dan de temperatuur verhoog naar boven de 27 graden dan geeft deze wel warme lucht af , zolang ik daar onder blijf geeft de verwarming geen warmte af. ( dus van koud naar 27 blijf ie koude lucht geven zoals op low, vanaf 27 graden volle paté warm)

      3) Wanneer ik de temperatuur vol open draai op high geeft deze wel volle warmte af zoals het zou moeten, maar dit is nu net mijn probleem dat deze niet te regelen valt. Het is ofwel volle bak warmte of koude , niks tussenin dus.

      Bij mijn logisch denkvermogen zou ik denken aan een sensor van de temperatuurregeling die kapot is ?

      Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die dit ook al voor gehad hebben en wat de oorzaak was van het probleem ?

      Even voor de duidelijkheid dat er GEEN problemen zijn met de temperatuur van de motor !

      #18452365
      OA-H
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2012

        Hallo,

         

        is dit al gefixed zoja wat was de oorzaak?

         

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.