Recirculatie stekkertje

Forumindex Forums Modellen Astra Recirculatie stekkertje

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18392577
    Driver1980
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 August 2015

      Hoi allemaal. Ik heb ook problemen met de recirculatie in mijn Opel Astra enjoy 1.6 uit 2003.

       

      Ik heb het dashboard kastje eruit gehaald en ik kon duidelijk zien dat de klep kapot was. Gescheurd aan de kant van het motortje.

      Om dit irritante brom geluid tijdelijk niet te hoeven horen dacht ik het stekkertje los te halen. Maar dit is met geen mogelijkheid los te krijgen!!! Ik ben er al een half uur mee bezig maar dat stekkertje zit muurvast. Er zit een wit klipje/klemmetje omheen wat ik wel los kreeg maar het complete stekkertje krijg ik niet uit het motortje. Door al dat gepiel heb ik de bedrading al een beetje beschadigd dus ik ben ermee gestopt. Blijkbaar kan dit niet los :scratch:

      Is er een alternatief om het continu draaiende motortje uit te zetten??

      En uiteindelijk wil ik graag de complete klep laten vervangen. Want hier ben ik zelf niet handig in.

       

      Is er misschien iemand op dit forum die hier ervaring mee heeft en die dit voor mij een keertje zou kunnen en willen doen? :help:

       

      Groet, Martijn

       

      #18393596
      Driver1980
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 August 2015

        Bovenstaand probleem is inmiddels verholpen.

        De accu bleek afgelopen week leeg te zijn toen ik vanuit huis wilde wegrijden. Anwb gebeld en er moest een nieuwe accu in. Ik heb de anwb-man gevraagd of hij dat stekkertje van de recirculatie los wilde halen en dat is gelukt.

         

        Einde gezoem. :good:

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.