Rechter achterlicht, losse draden.

Forumindex Forums Modellen Tigra Rechter achterlicht, losse draden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341118
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Hoi luitjes,

      Mijn rechter aftermarket achterlicht heeft twee losse draden. Opgeknoopt. Is dat voor het derde remlicht? Iemand die datzelfde tegen is gekomen bij inbouw?

      [URL=http://s1083.photobucket.com/user/Geeviz/media/Mobile%20Uploads/20170325_112731_zpstmuo7uio.jpg.html][IMG]http://i1083.photobucket.com/albums/j393/Geeviz/Mobile%20Uploads/20170325_112731_zpstmuo7uio.jpg[/IMG][/URL]

      Links inbouw was geen probleem, alles werkt.. die had geen losse draden.

      gr geeviz.

      #18341131
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        hmm heb ze afgedopt /afgeplakt… tot nu toee werkt alles gewoon zoals het hoort

        #18341144
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          zo te zien lopen de draden naar een rode ( 12v) en een zwarte ( massa) draad.. dus als dat je remlicht is dan ja dan zijn die draden vooor een 3e remlicht..
          mocht je ze aan willen sluiten voor je 3e remlicht dan zou ik ze wel solderen of degelijke knijp connectoes gebruiken.. kroonsteentjes is echt een “no go” bij autos..

          #18341150
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Alles werkt gelukkig. Toen ik ze kocht / kreeg.. die kroonsteentjes zaten er al, nu die draadjes niet in gebruik zijn laat ik dat maar even voor wat het is.

            maar klopt het dat die aftermarket lichten kleiner zijn dan de originele? de schroefgaten komen wel overeen maar rondom de buitenkant sluit het niet zo mooi af als bij de originele.

            aan de kofferklepkant heb ik nu ook veel meer een spleet aan beide zijden van de achterlichten.. dat was bij de originele veel minder..

            #18341152
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              dat is vaker de kans met niet originele achterlichten…
              het zelfde als je imitatie spullen koopt voor je auto qua buitenkant.. het past wel maar vaak niet zo goed als origineel..

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.