Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Re: Calibra Gesloopt
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 maart 2013 om 09:02 #17831075
Bijrijderskant hoeft in principe niet, ik heb ze bovenlangs van hun palletjes af gewipt met een platte schroevendraaier.
6 maart 2013 om 18:07 #17831076@InjectTheVenom wrote:
Bijrijderskant hoeft in principe niet, ik heb ze bovenlangs van hun palletjes af gewipt met een platte schroevendraaier.
jij hebt ze van de unit zelf af gehaald zeker ?
vandaag helaas niks kunnen doen,
wel heb ik mijn stickers voor de naafkapjes ontvangen.
maar helaas ik heb niet de maat gekregen die ik besteld heb, had 57mm besteld en heb 55.2 gekregen… :hmmz
heb een mail gestuurd en nu maar hopen dat ze nog een setje sturen. vind 12 euri voor wat print werk aardig geldzo, heb 2 dagen later de juiste maat ontvangen goede service van Stickermaster !
6 maart 2013 om 19:21 #17831077Als je daarmee de bedieningsarmen bedoelt dan wel ja. Ik moet nog altijd exacte replica’s van de standaard naafkapstickers van mijn turbo velgen laten maken.
6 maart 2013 om 20:19 #17831078@Vannos wrote:
dankje :thumb
volgende update zal iets motorisch zijn, wil een mantzel inlaat spruitstuk er op. en de uitlaat spaghetti spruit stukken
mantzel zelf geeft 8 pk winst
20% vergrote kanalen.
Ik heb ‘m ook liggen. Moet ooit nog is op me 3.2 komen in de Astra. Maar heb je ‘m al besteld. Berg je maar. Wat een bedroevend, goedkoop stuk gietsel is dat zeg… Ongelooflijk.
Nou ja, ‘goedkoop’ schandalig wat meneer Oliver Nowack daar voor vraagt. Service ? lachertje, 100% vooruit betalen, 6 tot 8 weken wachten,
telefoon wordt sporadisch opgenomen, e-mails gaan denk gelijk de trash bin in.. Communicatie is echt NUL. betalingsbevestiging krijg je niet, ze niet zeggen wanneer die gereed is of er is,
je ziet ‘t vanzelf wel !En is dit de algehele afwerking die kan verwachten na lang wachten en veel geld betalen. Dat hoort zo zeggen ze dan, zo zijn ze allemaal… nooit klachten over gehad :???:
Gaten zijn verschillend van vorm, niet constant, schroefdraad ontbreekt op sommige plekken, ik heb een verziekt draad in 1 gat,
hij past niet in 1x want hij loopt klem tegen de injector-rails, moet je zelf uitfrezen/weg schuren, anders zit die NIET goed aangeklemt !
En hij is van binnen echte enorm grof, de originele is 10x beter, zowel in afwerking als passing. Ik heb er veel werk aanghad en additionele euro’s tegen aan moeten gooien.6 maart 2013 om 20:30 #17831079Hmm ,, klink nog al slecht ,als dat die afwerking is laat ik hem lekker liggen !!
je zou zeggen voor die 549 euro krijg je wel een beetje kwaliteit !kan je wel daadwerkelijk verschil zin in diameter van de inlaat poorten ?
Lees het nu net ook op een duitse site !
also, merken tut man davon nicht wirklich viel.
nur ein wenig im durchzug.aber die Verarbeitung ist miserabel. Die rauheit im innern ist grausam.
da ist die orginale um welten glatter.
even om zetten naar NL
Dus denk eraan, je hoeft echt niet veel van hebben.
slechts een koppel.maar de afwerking is zeer slecht. De ruwheid van de binnenkant is wreed.
als de originelen is gladder om werelden.
Zie ook op dat forum dat ze inderdaad iets hebben weg moeten frezen om hem te kunnen monteren ! ik laat hem liggen
6 maart 2013 om 20:40 #17831080Ja die afwerking krijg je. Ga er maar vanuit.
Ja gaten zijn wel groter inderdaad.. de mijne is nu ook redelijk, is helemaal bewerkt.6 maart 2013 om 21:06 #17831081@Jerremy wrote:
Ja die afwerking krijg je. Ga er maar vanuit.
Ja gaten zijn wel groter inderdaad.. de mijne is nu ook redelijk, is helemaal bewerkt.een beetje jammer ja !, Maar heb jij ook een grotere gasklephuis ? die moet ook groter worden ,
en die 2 platen die nog tussen je inlaat spruitstuk en je motor zitten, die zou je ook even een stukje groter kunnen maken
deste groter is de winst !6 maart 2013 om 21:52 #17831082ja grotere gasklep, geen TC klep meer ertussen, de zwarte flens plaat die op koppen aansluit is zelfde als 3.0 die ik heb (heb de standaard Y32SE laten zitten) de alu kruisstuk die ertussen zit, waar injecteren inzitten is ook vergroot inderdaad, hebben ik allemaal laten doen, en die is helemaal ingeslepen nu op het mantzel inlaat, sluit allemaal mooi aan nu.
6 maart 2013 om 22:01 #17831083Mooi, dat zal je zeker wel merken dan, bij mij kon ik die zwarte flens plaat ( van kunstof ) niet laten zitten hij trok valste lucht op een of andere manier,
dus zal de mijne vergroot moeten worden !8 maart 2013 om 16:54 #17831084Jerremy ik heb ook een 3.2 in mijn calibra zitten maar het de 2.5 aanbouwdelen er zo opgeschroeft,kun jij mij wat meer vertelen over de tc klep ,wat zijn de voor-nadelen en hoe haal ik die klep er uit?
Gr Berry8 maart 2013 om 19:17 #17831085@Vannos wrote:
@InjectTheVenom wrote:
maar helaas ik heb niet de maat gekregen die ik besteld heb, had 57mm besteld en heb 55.2 gekregen… :hmmz
heb een mail gestuurd en nu maar hopen dat ze nog een setje sturen. vind 12 euri voor wat print werk aardig geldzo, heb 2 dagen later de juiste maat ontvangen goede service van Stickermaster !
9 maart 2013 om 16:08 #17831086zo verder met het kachel paneel, is er eigenlijk vrij snel uit.,
had gezien dat er maar 1 lampje in zit , klopt dat ?
9 maart 2013 om 16:21 #17831087Klopt.
10 maart 2013 om 10:17 #17831088Dat klopt inderdaad ! dat hebben ze allemaal, ook de A-Omega (zelfde paneel maar dan verticaal geplaatst..
Ik heb dit zowel bij mijn A-Omega als bij de Calibra gemodificeerd, en een exact zelfde lampke met houdertje aan de andere kant geplaatst, omdat ik mij er aan ergerde dat het slechts deels goed verlicht werd, en het net lijkt alsof er een lampje stuk was !
Nu is het egaal en mooi verlicht :thumb
Groet,
Sjors10 maart 2013 om 11:15 #17831089heb je ook een foto hoe het er uit ziet als het donker is ?
misschien nog niet zo,n slecht idee heb voor de zekerheid 2 lampjes besteld.
toevallig nog zo,n houdertje over voor het lampjeen inderdaad 1 lampje is te weinig voor heel een paneel
12 maart 2013 om 15:12 #17831090@Vannos wrote:
@Vannos wrote:
@InjectTheVenom wrote:
had een paar foto,s gemaakt van de naafstickers, en eens opgestuurd naar stickermaster.
hij vond de foto,s erg mooi en vroeg of de afbeelding gebruikt mocht worden voor de website. :jerryhttp://stickermaster.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://stickermaster.nl/96-wielnaafstickers” onclick=”window.open(this.href);return false;
16 maart 2013 om 21:03 #17831091Vandaag weer eens verder gegaan et teller unit en kachel unit.
Dit was het eerst
En dit is het nu
16 maart 2013 om 21:07 #17831092Goed bezig :thumb
16 maart 2013 om 23:23 #17831093Vraagje over je teller unit,
Hoe heb je dat gedaan? witte leds erin of normale witte lampjes?
Wil het bij de mijne ook allemaal wit licht maken :PEdit:
Zucht, te snel reageren. Zie het al dat je je witte lampjes heb…ook maar is gaan kijken daarvoor
17 maart 2013 om 09:07 #17831094@Robc20xe wrote:
Vraagje over je teller unit,
Hoe heb je dat gedaan? witte leds erin of normale witte lampjes?
Wil het bij de mijne ook allemaal wit licht maken :PEdit:
Zucht, te snel reageren. Zie het al dat je je witte lampjes heb…ook maar is gaan kijken daarvoor
haha, let wel op bij het monteren van de leds , kunnen namelijk maar op 1 manier gemonteerd worden.
als je ziet dat er een het niet doet, het voetje een halve slag draaien en weer vast draaien in het paneel !let wel €6.95 voor 2 ledjes :hmmz
17 maart 2013 om 10:29 #17831095Dat moet wel lukken, aangezien jij het net vervangen heb.
Hoeveel lampjes zitten er in? :P
Kan ik ze bestellen17 maart 2013 om 10:46 #17831096je moet er 4 vervangen, ik dacht 5 maar 1 was van het lampje als je tank leeg is,, aangezien mijn tank niet leeg is weet ik dus niet of ik em goed gemonteerd heb….
heb er voor de zeker heid maar 6 besteld !
http://www.gomaxx.com/vmchk/Licht-Lampen/Vervangingslampen/Dashboardlampen.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
je hebt de eerste nodig !
18 maart 2013 om 17:15 #17831097mijn dank is groot.
Snel nog een vraagje, Dat lampje wat achter de middenconsole/verwarming unit zit, is dat toevallig ook zo’n soort lampje?
18 maart 2013 om 17:40 #17831098@Robc20xe wrote:
mijn dank is groot.
Snel nog een vraagje, Dat lampje wat achter de middenconsole/verwarming unit zit, is dat toevallig ook zo’n soort lampje?
Dat is een andere, ik geloof de zelfde als je bc. Wat voor eentje dit is weet ik niet precies haha
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
18 maart 2013 om 18:51 #17831099 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.