RDW landelijke storing

Forumindex Forums Overige APK & RDW RDW landelijke storing

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270724
    Rots
      Lid sinds:
      27 November 2014

      Ik krijg al sinds gisteren (vanaf 10:00 24-2) van verschillende Primera postkantoren te horen dat het overschrijven van kentekens niet mogelijk is omdat het RDW met een landelijke storing kampt maar de website van het RDW geeft de melding dat er geen storingen bekend zijn :wtf

      Er wordt ook in de media geen melding gemaakt van een eventuele storing, dus zou het een probleem van de Primera’s zijn of mis ik iets anders? Heeft iemand nog een auto/motor/bromfiets over kunnen schrijven sinds gisteren?

      #18275482
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Met afmelden van apk geen last.

        Wel eens meegemaakt met een bepaald persoon dat ie nergens een auto overschijven kon, diverse postkantoren afgegaan.
        Bleek dat ie een paar bekeuringen open had staan die eerst betaald moesten worden.

        #18275483
        Rots
          Lid sinds:
          27 November 2014

          @Fearless wrote:

          Met afmelden van apk geen last.

          Wel eens meegemaakt met een bepaald persoon dat ie nergens een auto overschijven kon, diverse postkantoren afgegaan.
          Bleek dat ie een paar bekeuringen open had staan die eerst betaald moesten worden.

          Da’s een aardige domper geweest lijkt me. In dit geval ben ik bij twee postkantoren geweest en heb ik twee andere telefonisch benaderd (allemaal Primera’s trouwens).

          Morgen nog maar eens proberen, misschien de Bruna ’s bellen :thumb

          #18275484
          Peter.
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 September 2010

            Het was inderdaad een landelijke storing van dinsdagochtend tot woensdagochtend. Had het RDW gebeld maar die wisten inderdaad van niks.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.