RaymondVec’s Vectra C2 2.8 V6 | Zomer modus

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum RaymondVec’s Vectra C2 2.8 V6 | Zomer modus

17 berichten aan het bekijken - 26 tot 42 (van in totaal 42)
  • Auteur
    Berichten
  • #18295213
    Wess1988
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 January 2014

      19 inch BBS Lemans Replica 5×112 Breedset Velgen
      € 600,00
      http://link.marktplaats.nl/m1029316129″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18295208
      RaymondVec
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 January 2014

        Met de auto is de afgelopen tijd vrij weinig bijzonders gebeurt.
        Heb de auto nog even uit laten lijnen na het monteren van de schroefset en ook heb ik een setje knipperlichten gemoked zoals ik bij de C1 had.

        Verder liggen er wat mooie spullen te wachten die nog wat voorbereiding nodig hebben, maar ik hoop deze snel te kunnen plaatsen.


        @Wess1988
        , Ik zie je reactie nu pas, weinig actief geweest op het forum.
        Zon setje had mooi geweest, maar ik heb nu iets veel mooiers liggen ;)

        #18295214
        RaymondVec
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 January 2014

          Aangezien dat ik een OPC pakket op een Vectra heel dik vind staan moest dit er natuurlijk bij mij ook op komen.
          In eerste instantie wou ik voor een OPC-line 1 pakket gaan dus maar opzoek gegaan naar spullen.

          Als eerste vond ik een set skirts en de achterbumper lip met diffuser, tweedehands maar in nette staat, voor een goeie prijs.
          Daarna er toch voor gekozen om voor een complete OPC bumper te gaan, aangezien deze moeilijk tweedehands te vinden zijn heb ik deze nieuw aangeschaft.

          Twee weken geleden is de auto naar de spuiter geweest om de stootlijstjes te laten spuiten, dit omdat hier wat plekjes op zaten waar ik me nogal aan stoorde.
          Daarnaast is ook het meteen het OPC pakket gespoten.

          Na de nodige spulletjes gehaald te hebben, heb ik uiteindelijk afgelopen weekend alles gemonteerd.
          Het heeft wat moeite gekost maar ben dik tevreden met het resultaat king:

          En omdat dit verhaaltje natuurlijk niks is zonder foto,s:


          Over de spoiler twijfel ik nog maar deze komt er misschien ook nog op.
          Eerst maar eens zorgen dat er een zomer set onder komt.

          #18295215
          jraaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 January 2008

            :thumb Staat ‘m erg goed. :thumb
            Groet jraaf

            #18295216
            micvec
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2015

              Ook deze vec word steeds dikker :thumb :thumb

              Waar heb jij de voorbumper besteld/gekocht

              #18295217
              speaker
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 March 2007

                Mooi!

                #18295218
                Wess1988
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 January 2014

                  Dikke voorkant zeg :wub

                  #18295219
                  jraaf
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 January 2008

                    @micvec wrote:

                    Ook deze vec word steeds dikker :thumb :thumb

                    Waar heb jij de voorbumper besteld/gekocht

                    Is te verkrijgen bij gm tuningparts Best.
                    Daar heb ik ‘m ook vandaan king:

                    Groet jraaf

                    #18295220
                    lucas1975
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 January 2012

                      Dik hoor!!

                      #18337765
                      RaymondVec
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 January 2014

                        Een tijd geleden is het uiterlijk van de website veranderd, hierbij is mijn laatste bericht en de daar op gevolgde reactie’s verdwenen.
                        Dus bij deze schrijf ik dat stuk weer overnieuw, plus wat extra verandering die later toegevoegd zijn.

                        Nadat ik een tijd op de 18 inch velgen heb rond gereden vond ik het wel weer tijd voor een nieuwe dikke set.
                        Na een hoop zoeken en wat dingen gepast te hebben ben ik uiteindelijk op de volgende set uit gekomen.
                        BBS CK
                        Het gaat om een originele set BBS Ck’s in de maten 8,5×20 en 9,5×20.
                        Bij aankoop van de set bleken helaas de centercaps in een wat mindere staat te zijn dus kocht ik een nieuw setje in Japans rood met gouden 3d logo’s
                        centercaps

                        Natuurlijk moesten er ook banden om, ik ben gegaan voor een set Vredestein banden in de maten 225/30/20 en 223/30/20.
                        Banden

                        Vervolgens zijn de velgen natuurlijk onder de auto gekomen, met dit als resultaat.
                        1
                        2
                        3
                        4

                        Tot zo ver het bericht wat kwijt geraakt is.
                        Nadat ik de nieuwe velgen gemonteerd heb is er een tijdje weinig aan de auto gedaan.
                        Totdat ik eindelijk de topmod vond waar ik al een tijd naar opzoek was, namelijk OPC stoelen (electrisch verstelbaar en verwarmd) en een OPC stuur.
                        Stoelen

                        De stoelen en het stuur waren in een hele nette staat, geen gescheurd leer of iets dergelijks.
                        Vervolgens snel met Noogy2000 afgesproken om de stoelen en het stuurin te bouwen.
                        En wat zit dat lekker!!!
                        Stoelen
                        Ook het stuur ligt heel lekker in de hand, ook een topmod.
                        Stuur

                        Voor de winter is de auto weer terug op zn winterset gegaan en heb ik hem omhoog geschroefd.
                        Daarna is hij ook weer gekeurd, mooi in een keer zonder problemen geslaagd.
                        Dus hij kan ook weer een jaar vooruit.
                        Momenteel staat hij er zo bij.
                        Wintermodus

                        Het volgende wat ik wil laten doen is de auto laten chiptunen.
                        Ik ben al een tijd aan het rond kijken naar waar ik dit wil laten doen maar ik kom er niet echt uit.
                        Ik weet dat KCP dit doet en dat hier goede verhalen over zijn, maar vind ze toch een beetje aan de dure kant en wil graag een vermogenstest laten doen.
                        Heeft er iemand ervaring bij andere bedrijven of zal ik toch voor KCP gaan?

                        #18337784
                        Opeltje17
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          18 January 2012

                          Super mods!

                          KCP is idd een goede, EDS in Duitsland zou voor mij dan een goede keus zijn veel verstand van opel!

                          #18337808
                          kadett-supreme
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            4 July 2004

                            wow!

                            #18337820
                            dappie
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              5 July 2008

                              Wat een mooie Vectra, en die stoelen zijn helemaal de bom, die zijn echt mooie.

                              Vr,gr, jac.

                              #18337823
                              micvec
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                3 May 2015

                                ziet er super uit Raymond zijn dat de stoelen die je bij Marcin in Assen had opgehaald

                                #18337825
                                crunch81
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  21 March 2015

                                  Een echte liefhebber….Super mooie wagen!

                                  #18338107
                                  CJX
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    17 December 2011

                                    Wat een super mooie bak is dat! vooral de velgen vind ik zeer mooi staan.

                                    #18340520
                                    RaymondVec
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      29 January 2014

                                      @micvec, Ja dat zijn die stoelen inderdaad.

                                      Nu de temperaturen weer de goeie kant uit gaan vond ik het tijd om de auto weer omlaag te schroeven en de zomervelgen er weer onder te doen.
                                      Aangezien ik wat last had van aanloop met insturen en daardoor niet op de hoogte kon staan die graag wou heb ik afgelopen donderdag de wielkasten laten rollen bij Dreamworks in Baarlo. Heb rondom alle wielkasten laten rollen en de modderkuipen aan laten passen en dat is erg netjes gedaan, deze man weet waar hij mee bezig is.

                                      Nadat dit gedaan was heb ik snel de auto weer omlaag geschroefd en de zomerset er weer onder gedaan, hierna natuurlijk weer even uit laten lijnen.

                                      [URL=http://s1284.photobucket.com/user/RaymondVec/media/Vectra%20c2/IMG_7550_zps6b6vabd8.jpg.html][IMG]http://i1284.photobucket.com/albums/a564/RaymondVec/Vectra%20c2/IMG_7550_zps6b6vabd8.jpg[/IMG][/URL]
                                      [URL=http://s1284.photobucket.com/user/RaymondVec/media/Vectra%20c2/IMG_7552_zpstqznevr5.jpg.html][IMG]http://i1284.photobucket.com/albums/a564/RaymondVec/Vectra%20c2/IMG_7552_zpstqznevr5.jpg[/IMG][/URL]

                                    17 berichten aan het bekijken - 26 tot 42 (van in totaal 42)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.