Rare deuk in deur

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Rare deuk in deur

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276960
    patrick343343
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 March 2016

      Heeft er iemand een idee hoe ik deze rare deuk eruit ga krijgen zonder spuiterij of schade bewerking

      Van binnenuit wegdrukke/tikke heb ik al geprobeerd lukt me niet en ik erger me aan de deuk

      Bedankt alvast

      Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

      #18320790
      KRSA2000
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 February 2009

        Lijkt echt een vouw in te zitten. Ik denk dat het lastig gaat worden…

        Sent from my SM-G935F using Tapatalk

        #18320791
        jethro
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2008

          Ergens bij langs geschampt.
          Uitdeuken zonder spuiten kan wel iets verbeteren, maar dat word uitdeuken, strak maken en aflakken.

          Helaas.

          #18320792
          patrick343343
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 March 2016

            naja over hoe de schade is ontstaan is een raadsel de dag ervoor de auto gewassen en was het er nog niet het gaat me zwz om het uitdeuken ik ga zelf nog verf halen bij de dealer voor roestplekken dus ken dit erbij hebben maar wat ik niet hoef bij te werken is meegenomen

            iemand ideeen hierover

            #18320793
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              verf bij de dealer halen is als je geld teveel hebt.. gewoon naar een autolak handel gaan en je kleurcode opgeven dan maken hun een spruitbus met verf op kleurcode van je auto..
              opschuren en met een kleine laag plamuur opvullen en vlakschuren… ik denk dat dat het simpelste is met het beste resultaat.. ( deur overhangen kan ook nog) maar uitdeuken van dit gaat idd lastig worden

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.