Rammel achterklep Vectra C Station ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Rammel achterklep Vectra C Station ?

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253579
    inSaNo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 November 2012

      Gents,

      Mijn Vec rammelt achter ergens.. Ik heb zelf sterk het vermoeden dat het uit de achterklep komt, maar zowel ik als de dealer kan ’t niet vinden.
      Het komt niet onder de auto vandaan, daar is alles in orde.. Er ligt ook niets los in ’t kleine bakkie bij het reservewiel, of bij ’t reservewiel zelf..
      Ook in de zijvakjes ligt niets..

      Iemand dit wel eens mee gemaakt? :wtf

      #18083656
      TijnGsi16v
        Lid sinds:
        27 October 2012

        Bij mijn vec rammelt er ook iets, ben er achtergekomen dat het dat klepje is bij de armsteun bij de achterbank… dus waar je aan trekt om in de koffer te komen langs de achterbank… Snap je?
        Kan natuurlijk iets heel anders zijn bij jouw vec

        Grtz

        #18083657
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Gaan rijden met iemand in de kofferruimte, vaak kan je het dan wel vinden.

          #18083658
          TijnGsi16v
            Lid sinds:
            27 October 2012

            haha, en dan tegengehouden worden… das lachen! :thumb
            Maar je hebt gelijk dan kan de persoon in de koffer goed luisteren waar het vandaan komt…

            Grtz

            #18083659
            inSaNo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 November 2012

              @TijnGsi16v: Bedoel je dat skiluik ding? Zal eens kijken.
              @martklanderman: Ik heb me vrouw al eens achterin gezet (ze had ’n plant gekocht die rechtop moest blijven..) En zij dacht ook dat het uit de achterklep kwam..
              Maar als je de klep open doet en er tegen aan ramt of mee schud rammelt niets.. Kentekenplaat/houder kan het niet zijn, die zitten met van die Anti-Diefstal schroeven vast..

              #18083660
              TijnGsi16v
                Lid sinds:
                27 October 2012

                ja idd dat skiluik ding, kwam effe niet op de naam… dat klepje rammelt als een gek bij mij als de armsteun neergeklapt is.

                #18083661
                inSaNo
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  2 November 2012

                  Mijn armsteun zit altijd omhoog geklapt.. Rammelt ie dan niet? Of zit er dan ook nog beweging in?

                  #18083662
                  TijnGsi16v
                    Lid sinds:
                    27 October 2012

                    Bij mij hoor ik het niet als ie omhoog geklapt is… dan zit die armsteun tegen dat klepje normaal.

                    Succes,

                    Grtz

                    #18083663
                    Eddyvec C
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 March 2012

                      Dat geklapper kan ook van je achterklep komen. Toen ik mijn auto kocht deed hij dat ook. Je kunt vrij makkelijk kijken wat het is. Als je achter je auto gaat staan, en dan zonder dat je de kofferbak ontgrendeld de klep even heen en weer beweegt. Dan merk je gauw genoeg of daar ruimte op zit. Dit was bij mij wel het geval. Als dit bij jouw ook het geval is kun je twee dingen doen. Het eerste en makkelijkste is om de kofferbak te openen en de rubberen pluggen die aan weerskanten zitten iets naar buiten te draaien. Die zorgen namelijk dat je achterklep goed strak dicht zit. Lost dit het probleem niet op, kun je ervoor kiezen om de slotplaat in je auto iets naar achteren te verplaatsen. Succes in ieder geval.

                      vr gr Eddyvec C

                      #18083664
                      musti20
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 February 2012

                        Wij hebben ook gerammel achter in de auto, maar volgens mij komt die van ons achter in de bumper. Het stukje tussen de wielkast en de achterbumper. Als ik daar tikje geef hoor ik gerammel. Ben van plan dat stukje aan elkaar vast te maken/binden/lijmen ofso hehe

                        #18083665
                        inSaNo
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          2 November 2012

                          Hmm de achterklep lijkt niet het probleem.. Ik sta nu toevallig even bij de dealer dus ze kijken daar ook nog even naar, en als ze het niet kunnen vinden is ’t pech. Ik ga straks op wintersport.. Dus dan komt het wel als ik weer thuis ben.

                          #18083666
                          CAlberts
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            15 December 2010

                            Zit de achterbumper wel goed bevestigd aan de wielkasten? Die flappen zouden in theorie ook kunnen klapperen.

                            #18083667
                            Anoniem
                              Lid sinds:
                              1 January 1970

                              Rammeltjes zoeken is altijd een leuk karwei.. Op het werk kom ik vaak auto’s tegen (vaak Peugeot) waar ook een rammel in de achterklep zit. Maar dit zijn restanten van popnagels, omdat de vorige garagehouder de kentekenplaat er mee vast gemaakt had. Popnagels worden dan uitgeboord om de reclamehouder te verwisselen, en dan valt de helft van de popnagel in de achterklep ;)

                              #18083668
                              CAlberts
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                15 December 2010

                                Dat is lullig inderdaad, zit de eigenaar met zo’n irritante rammel :thumbdown

                                Ik kan dr ook niet tegen hoor… Hoor ieder piepje en kraakje.. :swear

                                #18083669
                                inSaNo
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  2 November 2012

                                  Vanmorgen bij de dealer werd niets noemenswaardig gezegd.. Maar hij rammelt nog steeds…
                                  Inmiddels zet ik de radio gewoon wat harder, en op de autobahn hoor je het niet meer.. king:
                                  Thuis zie ik wel weer..

                                  Groeten uit Wurzburg.. Morgen verder naar Saalbach-Hinterglemm :thumb

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.