Rammel aan passagierszijde

Forumindex Forums Modellen Karl Rammel aan passagierszijde

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18343553
    Jackenjamie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 March 2017

      Ik heb een irritante rammel aan de passagierszijde. Vooral bij een bocht naar rechts. Soms lijkt het raam n stukje open doen te helpen. Iemand enig idee wat het kan zijn?

      #18343569
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        Hoi, Jackenjamie

        Wat verstaat u onder een rammel?, aan een gesloten geluid?, een brom, of ijzer op ijzer?, ik zeg maar wat want het is moeilijk te beoordelen.
        Het kan het wiellager zijn, de Homokineet, Stabilisatorstangen, Stabilisatorstangrubbers!, reactie armen, etc.

        Als ik u vraag zo lees en letterlijk neem, kan het de Homokineet, of wiellager zijn.
        En probeer eens met de zoek functie.

        Misschien kan je het geluid op nemen?

        #18343747
        Jackenjamie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 March 2017

          Het is een rammel die verdwijnt als je aan het vak waar je spullen in kan doen van het passagiers trekt tijdens het rijden.

          #18343800
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Hoi, Jackenjamie

            Sorry voor de late reactie, niets ernstigs dus.

            Zit de handschoenenkast nog vast gedraaid, is hij niet los getrild. :scratch:

            Ik had het ook met de Astra f vroeger, heb er toen met een gaatjestang rondjes geknipt uit fietsbinnenband voor een nette afwerking,
            en er tussen gelijmd. :rolling:

            Is maar een idee! :whistle:

            #18344092
            Jackenjamie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 March 2017

              Vandaag bij dealer geweest. Deze heeft de spiegelkap vastgezet. Zat n klemmetje los.
              Ben benieuwd of het weg is. Laat ik nog weten. Bedankt voor het meedenken.

              #18344139
              Jackenjamie
              Deelnemer
                Lid sinds:
                22 March 2017

                Rammel is weg. Top. Bizar dat het de spiegelkap was. Geluid leek overal behalve daar vandaan te komen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.