ramen tinten

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila ramen tinten

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240521
    bloklandterror
      Lid sinds:
      1 July 2004

      waar kan ik ergens regio gorinchem goedkoop mijn ramen laten blinderen of tinten??

      maak me niet uit of heteen teun de beun is ofzo, als het maar netjes gebeurd.

      ik heb 9 van de 10 x mijn duitse herder in de auto, die ligt dan pal in de zon.
      vandaar dat ik het donker wil maken voor hem.

      #17909138
      Lince
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 March 2009

        Prijs is afhankelijk van wat voor folie er gebruikt wordt.

        Toevallig heb ik het vandaag ook laten doen, echter ik zit dan in de professionele folie. Prijsklasse is dan ook vele malen hoger.

        #17909139
        bert.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 December 2009

          Lince, kun je dan laten weten misschien: “wat vele malen hoger”, inhoudt. En heb jij Zafira A of B, ik weet niet of dat iets uitmaakt. Ik heb bijv. Zafira-B, die is van huis uit al licht getint. Ik zou dit nog wel iets donkerder willen hebben. Als dat vele malen hoger, dan redelijk is, heb ik r ook belangstelling voor.
          m.vr.groet, bert.

          #17909141
          Zafira2.2
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 July 2010

            Hoi, heb je wel eens gedacht aan privacy shades ? Dan ben je voor max € 130,- klaar en je zet ze er zo in. Heb ze ook in mijn Zafira voor de kids en maakt een wereld van verschil. Ik personlijk vind dit mooier dan blinderen. Suc6 ermee!

            #17909142
            bloklandterror
              Lid sinds:
              1 July 2004

              ik wil echt laten blinderen, vind ik eigenlijk iets strakker om te zien. smaken verschillen

              #17909137
              Zafira2.2
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 July 2010

                bij mij gaf de doorslag om shades te nemen zodat wanneer het raam open is er toch een zonbescherming / hor effect blijft.

                #17909140
                stiggel
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 November 2010

                  In mijn Signum zitten standaard shades in de achterportieren, voor de zijruiten. Nu ben ik al tijden vergeefs op zoek naar een bedrijf die een shade voor mijn achterruit kan maken…
                  Dit schijnt lastig te zijn, waarschijnlijk omdat de Signum een niet-veel-voorkomende auto is??? Of maakt de gebogen achterruit het lastig?
                  Mocht iemand tóch een adresje weten, dan houd ik me aanbevolen!

                  GrtN!
                  STiGGEL

                  @Zafira2.2 wrote:

                  bij mij gaf de doorslag om shades te nemen zodat wanneer het raam open is er toch een zonbescherming / hor effect blijft.

                  #17909143
                  fam.schell
                    Lid sinds:
                    2 July 2011

                    Ik heb er ook over lopen denken om de ramen te laten tinten. Echter ik heb ook shades aangeschaft.
                    Totaal geen spijt van. Dit ook gedaan vanwege klagen van de kids die in de zon zitten.
                    Ook zij willen wel eens een raampje open en met een getinte raam heb je geen “bescherming” meer.
                    Met de shades kun je het raam openen en je hebt evengoed nog een zonwering en tevens blijven insecten buiten met geopend raam.
                    Kosten van de shades waren 129 euro incl verzendkosten

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.