radio vervangen, nieuwe doet niks

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie radio vervangen, nieuwe doet niks

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231542
    erik__blue spirit
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo..

      gisteren met de vectra C , 2003,bezig geweest, wilde er een andere radio in zetten.. oude orginele eruit, nieuwe erin had nog een pioneer liggen van 2 jaar oud, waarvan een jaar op de plank

      nu de oude eruit is… zou de pioneer door middel van de iso stekkers gewoon moeten doen toch?

      maar er gebeurd helemaal niets, radio blijft dood..

      misschien enig idee dat zou kunnen? moet de accu misschien ontkoppeld worden, zodat hij kan resetten?

      pioneer, heeft in m’n vorige auto, astra coupe, zonder moeite altijd gespeeld.. ik ben benieuwd..

      Gr Erik..

      #17803519
      Junior125
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 January 2006

        mischien de rode en gele kabel n keer wisselen, kan zijn dat die in autoboom andersom werken.
        en mischien is je radio wel gewoon overleden of de zekering achterin de radio kapot.

        #17803520
        erik__blue spirit
          Lid sinds:
          30 June 2004

          ja dat zou nog een optie wezen.. ga eens even proberen rood met geel omgooien..

          anders zou ik het niet weten.. maar lijkt me raar dat hij overleden is, heeft gewoon op de plank gelegen, op een slaapkamer.. dus.. maja.., anders zou ik hem moeten weg brengen naar de maker..

          maar de optie van resetten zou niet helpen?

          #17803521
          Vinci
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2009

            Stil liggen is soms erger dan gebruiken. Condensatoren hebben bijv. vaak een kortere ‘plank-tijd’ als ‘werk-uren’…. Net als een auto die stil staat….Of een loodaccu….

            Maar waarschijnlijker is het dat je ISO aansluitingen inderdaad niet geheel overeen komen…

            #17803522
            erik__blue spirit
              Lid sinds:
              30 June 2004

              hey mensen..

              heb de draden geel en rood omgedraaid.. nu komt er geluid uit haha.. heb alleen niet gekeken of hij z´n geheugen gebruikt..zal ik morgen even bekijken..

              bedankt voor de reacties..

              Gr Erik

              #17803523
              DeMeistah
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 December 2010

                hoop voor je dat hij die onthoud, anders moet je namelijk rood en geen omwisselen, beetje dubbel :afro

                #17803524
                Michiel Krijger
                  Lid sinds:
                  5 July 2004

                  Had in beide g’s het probleem dat als mijn sleutelbos te zwaar werd, hij net zo ver van het contact af ging, dat alleen de radio geen contact maakte. als ik dan iets de sleutel vast hield deed de radio het wel.
                  Misschien een tip als hij nu inderdaad het geheugen niet vast houdt.

                  #17803525
                  erik__blue spirit
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    oke..

                    maar dat is niet het probleem, heb alleen maar een bieropener aan de sleutel zitten:P

                    maar nog geen instellingen of zenders ingesteld.. maar hij onthoud wel waar de cd gebleven is.. dus met het geheugen zit het wel snor dacht ik..

                    bedankt voor de reactie´s…:afro

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.