Radio, stoelen en stuur

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Radio, stoelen en stuur

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277156
    auke123
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 November 2014

      Goeden avond

      Ik heb een paar vragen

      Eerste vraag
      Ik heb nu een radio in mijn Vectra B2 die niet meer echt goed werkt, stuur bediening heeft het nog nooit gedaan zolang ik hem heb (radio is niet orgineel)
      Wat voor radio past er in, het liefst met usb en cd speler


      Deze radio wil niet meer verstellen naar andere zenders, alleen voor ingestelde

      Tweede vraag
      De stoelen die nu voor in zitten, vooral bestuurders stoel heeft instap schade, en op de lange stukken zit hij niet echt lekker meer, wat voor soort stoelen passen er in een Vectra B2,

      Derde vraag
      Mijn stuur laat aan de linker kant aardig wat gebruikers sporen zien, hij is daar meer grijs dan zwart, waar kan ik het beste een “nieuw” stuur krijgen

      Nb als er iets uit een nieuwer model Opel in past mag dat ook wel

      Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk

      #18321905
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Radio: alles als het maar enkel din is.. Dus alles wat het huidige formaat heeft..
        Voor de stuur bediening heb je een adapter nodig om die te laten werken die adapter zet je tussen de radio en stuurbediening

        De stoelen alles uit een b1 en b2 past..
        Let er wel op dat je airbags in de stoelen hebt zitten.. Dus accu los als je stoelen uitwisselt

        Het stuur zou ik uit een vectra van de sloop halen.. Die zijn vaak nog in goede conditie of marktplaats voor een vectra in onderdelen…
        Ook hierbij let op met de airbag.. Accu los anders klapt je airbag open…

        #18321906
        auke123
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 November 2014

          Zal wel even op de sloop gaan kijken of ik iets netjes kan vinden, radio kanik dus het beste bij een goede automaterialen zaak halen samen met een adapter

          #18321907
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            Idd…
            Maar als je een ander stuur wil zul je toch rven moeten wachten met de stuur bediening.. Als je een stuur vind waar die niet op zit dan heeft de adapter geen nut…

            #18321908
            auke123
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 November 2014

              dat was ik ook al val plan

              #18321909
              D.J.R.
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 June 2009

                @bart-gsi wrote:

                Idd…
                Maar als je een ander stuur wil zul je toch rven moeten wachten met de stuur bediening.. Als je een stuur vind waar die niet op zit dan heeft de adapter geen nut…

                Als je een stuur neemt van marktplaats of sloop zorg dan wel dat je ook de stuurlint mee neemt van de zelfde stuur.
                Er zit nogal verschil in de aansluiting van de airbag.

                Dirkjan

                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                #18321910
                bart-gsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2012

                  @D.J.R. wrote:

                  Als je een stuur neemt van marktplaats of sloop zorg dan wel dat je ook de stuurlint mee neemt van de zelfde stuur.
                  Er zit nogal verschil in de aansluiting van de airbag.

                  Dirkjan

                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  goed punt :thumb

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.