Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Radio, stoelen en stuur
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 juni 2016 om 16:15 #17277156
Goeden avond
Ik heb een paar vragen
Eerste vraag
Ik heb nu een radio in mijn Vectra B2 die niet meer echt goed werkt, stuur bediening heeft het nog nooit gedaan zolang ik hem heb (radio is niet orgineel)
Wat voor radio past er in, het liefst met usb en cd speler
Deze radio wil niet meer verstellen naar andere zenders, alleen voor ingesteldeTweede vraag
De stoelen die nu voor in zitten, vooral bestuurders stoel heeft instap schade, en op de lange stukken zit hij niet echt lekker meer, wat voor soort stoelen passen er in een Vectra B2,Derde vraag
Mijn stuur laat aan de linker kant aardig wat gebruikers sporen zien, hij is daar meer grijs dan zwart, waar kan ik het beste een “nieuw” stuur krijgenNb als er iets uit een nieuwer model Opel in past mag dat ook wel
Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk
26 juni 2016 om 17:14 #18321905Radio: alles als het maar enkel din is.. Dus alles wat het huidige formaat heeft..
Voor de stuur bediening heb je een adapter nodig om die te laten werken die adapter zet je tussen de radio en stuurbedieningDe stoelen alles uit een b1 en b2 past..
Let er wel op dat je airbags in de stoelen hebt zitten.. Dus accu los als je stoelen uitwisseltHet stuur zou ik uit een vectra van de sloop halen.. Die zijn vaak nog in goede conditie of marktplaats voor een vectra in onderdelen…
Ook hierbij let op met de airbag.. Accu los anders klapt je airbag open…26 juni 2016 om 17:29 #18321906Zal wel even op de sloop gaan kijken of ik iets netjes kan vinden, radio kanik dus het beste bij een goede automaterialen zaak halen samen met een adapter
26 juni 2016 om 17:32 #18321907Idd…
Maar als je een ander stuur wil zul je toch rven moeten wachten met de stuur bediening.. Als je een stuur vind waar die niet op zit dan heeft de adapter geen nut…26 juni 2016 om 17:37 #18321908dat was ik ook al val plan
26 juni 2016 om 18:40 #18321909@bart-gsi wrote:
Idd…
Maar als je een ander stuur wil zul je toch rven moeten wachten met de stuur bediening.. Als je een stuur vind waar die niet op zit dan heeft de adapter geen nut…Als je een stuur neemt van marktplaats of sloop zorg dan wel dat je ook de stuurlint mee neemt van de zelfde stuur.
Er zit nogal verschil in de aansluiting van de airbag.Dirkjan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
26 juni 2016 om 18:45 #18321910 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.