radio slede uit mijn astra f halen

Forumindex Forums Modellen Astra radio slede uit mijn astra f halen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224068
    proto
      Lid sinds:
      29 July 2010

      hey mensen,
      Ik ben Dimitri uit België.
      Ik rijd nu al een tijdje met een astra f van 96′.
      Een 1.4 16v ik vind hem een beetje traag maarja.
      Nu wou ik er een nieuwe radio insteken en ik krijg mijn radio eruit
      maar krijg de slede er niet uit. Daardoor krijg ik mijn nieuwe radio niet weggewerkt in het dashboard.
      Weet iemand hoe ik dat eruit krijg ?
      Mvg Dimitri

      #17705218
      Powercorsa
        Lid sinds:
        26 October 2007

        Ik neem aan dat we het over een philips achtige radio hebben (Origineel Opel) met het zwarte inbouwframe?

        Rustig een schroevendraaier langs de randen halen, dan zal het frame los laten. Niet gaan breken dat vindt je dashboard niet zo leuk ;)

        #17705219
        proto
          Lid sinds:
          29 July 2010

          Bedankt. Dat had ik al een klein beetje geprobeerd maar had bang dat het zo niet moest. Maar ik zal het nog is proberen dan Klopt het dat je maar 2 stekkers nodig hebt ? en dat de 3de voor je display is?

          Mvg Dimi

          #17705220
          rick-poeldijk
            Lid sinds:
            27 July 2010

            In de radio slede worden kleine ijzeren stukjes in je dashboard geduwd, die moet je terughalen met klein schroevendraaiertje en dan gaat hij er makkelijk uit, er zitten 2 stekkers voor in je radio en die 3e is voor je display en rds en kan je werkend maken door een verloopstekker te kopen, dan heb je gewoon de rds op je display

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.