Radio komt steeds door de navigatie (Google Maps) heen

Forumindex Forums Modellen Karl Radio komt steeds door de navigatie (Google Maps) heen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Opelmans
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 0

Goedemiddag allen,

Heb het volgende probleem, waar ik op internet maar geen antwoord op kan vinden. Heb wel een keer ongeveer dezelfde vraag gesteld zien worden maar daar is nooit antwoord op gekomen (dat belooft dus niet veel goeds :-( ) .

Ik connect mijn Samsung telefoon via Android Auto met het scherm in mijn Karl 2016, via een USB kabeltje. Alles doet het prima hoor, alleen: tijdens het gebruik van Google Maps gaat iedere ongeveer 20 seconden de radio aan. Die ik daarvoor niet geactiveerd heb. Met een druk op de draaiknop is het dan stil maar na ongeveer 20 seconden gaat hij  weer aan, en zo gaat het maar door. Zodra de Google dame spreekt gaat het geluid even uit, dat wel.

Het is geen verschrikkelijke ramp maar het lijkt me dat ik de radio gewoon moet kunnen deactiveren tijdens Google Maps.

Het is ongetwijfeld iets eenvoudigs maar ik heb geen idee. Iemand? Alvast bij voorbaat veel dank.

computerbug
    Bijdrager
    • Topics 23
    • Reacties 589

Hoi, Opelmans

Als het bij de instellingen van maps niet kunt vinden, zou u bij de instellingen bij Bluetooth kunnen kijken.

Ik heb dat ook gehad, en dat is al wat geleden, dus pressies weet ik het niet meer, maar het zou moeten kunnen.

Zafira B Family (A05)
    Bj: 2008
    Kenteken: 29-GHH-6
    MC: Z18XER
    T: 0000000
    Kleurcode: Z 21T XXVM

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.