Radio geeft alleen hoge tonen drie verschillende radio’s geprobeerd

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Antara Radio geeft alleen hoge tonen drie verschillende radio’s geprobeerd

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18349040
    Joey Seenarine
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 October 2017

      Beste mensen ik heb een probleem met mijn radio graag zou ik hulp willen hebben bij het uitvinden wat het probleem kan zijn ik heb geprobeerd met drie verschillende radio’s aan te sluiten in mijn auto maar ik krijg tot op nu nog steeds geen diepe Bas geluiden ik zou graag willen vragen om hulp wie heeft dit probleem al eens meegemaakt kan iemand mij helpen ik ben helemaal radeloos ik heb al drie weken ben ik bezig met schroeven in een uitdraaien en ik kan niet vinden wat het probleem kan zijn ik heb me laten vertellen dat er een verzamelkast in de auto zit of een boxje in de auto maar alle kabels naartoe gaan als verzamelpunt en daar verdeeld worden naar alle boxen alleen weet ik niet waar deze verzamelkast is geplaatst kan met zijn misschien dat hij een versterker in de auto zit ik heb alles origineel geen Infinity of boze speakers alles is zoals het komt van Opel graze dealer radio is een cd 30 mp3 help :help:

      #18349041
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Andere type radio monteren, CD70/DVD90 navi

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.