Radio en verwarming "probleem"

Forumindex Forums Modellen Tigra Radio en verwarming "probleem"

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208390
    Boterletter
      Lid sinds:
      27 December 2008

      Hoi, ik ben net nieuw hier en met de Tigra dus vergeef het mij aub als ik wat stoms zeg.

      Ik heb een Tigra’tje met Automaat gekocht en dat werkt op zich erg lekker, het is mijn eerste automaat en moet zeggen, het bevalt mij uitstekend !

      Maar nu, de radio die er in zat, schakelde het display uit .. ik heb inmiddels gelezen dat dit normaal is ivm de frequentie weergave van de standaard radio. Ik heb dit natuurlijk pas gelezen nadat ik een nieuwe radio heb gekocht, dus ik de nieuwe radio erin gezet, en ik krijg ‘m er niet eens helemaal lekker in, er zit een heel blok draden achter de radio wat te weinig ruimte overlaat voor de radio.

      Ik heb daarop wat gefrommeld en toen lukte dat AARDIG, hij zit nog steeds niet naar m’n zin, maar ‘kreeg het koud dus ben ermee gestopt.

      Toen ik daarna met de auto wegging, bleek dat de kachel op de onderste stand (m’n voetjes) het niet meer doet, ik denk dus dat ik wat geraakt heb en eergens een stangetje uit z’n houdertje geb gedrukt.

      Ik wil dat natuurlijk toch even netjes hebben, dus wil ik even de console los maken om de boel goed te kunnen zien, maar dat is het probleem .. want ik kan nergens de schroeven vinden !? ik heb de schroeven bij de asbak en onderaan bij de vloer gevonden, maar nu de rest nog …

      Iemand enig zinnig woord hierover ??

      Thanxxx

      #17458766
      Harjan
        Lid sinds:
        17 October 2005

        http://home.wanadoo.nl/s_smit/dashboard/html/dashboard-uitbouw.htm

        Hier heb je vast wat aan..

        Succes:):thumbup

        #17458767
        Boterletter
          Lid sinds:
          27 December 2008

          kijk.. dáar heb ik inderdaad wat aan .. muchias graçias senõr ! :wors

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.