Radio cd30 repareren, iemand idee wat er op hierop staat?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Radio cd30 repareren, iemand idee wat er op hierop staat?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364373
    udo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 January 2007

      Hallo, door dommigheid (+ en -) omgekeerd is mijn cd30 gaan roken, zekering knalde niet helaas. Gevolg: een transistor/opamp is defect geraakt. Nu wil ik dit (laten) repareren, maar heb geen idee wat erop stond. Misschien dat iemand een cd30 heeft en een foto kan maken van deze componenten zodat ik hem kan repareren. Of beter: weet iemand waar je dit kan laten repareren? Alvast bedankt.

      20190226_191001

      20190226_19095220190226_19094120190226_19083920190226_224033

      #18364375
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Koop een andere. Ik kan je helpen met het coderen.

         

         

        #18364377
        udo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 January 2007

          Oke, kan ook een optie zijn. Had de opel in Assen hiervoor gebeld, maar geloof dat daar niet de snuggerste mensen zitten, schijnt dat het met mijn auto niet kan ? hmmmmm. Kan via de sloop een radio kopen voor 50 euro, zonder code zeggen ze, is afgemeld bij de vorige auto. Heb ik deze code dan nodig ? Of kan ik beter via onderdelenlijn een radio kopen met code. Als deze code is afgemeld, moet ik deze dan aanmelden met mijn eigen code ?

          Bedankt voor het aanbod alvast over het coderen.

          #18364380
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            CD30 is niet plug & play. Als het niet wordt gereset, kan het niet worden geprogrammeerd.

            Stuur ze naar mij, kapot + vervanging. Ik kan de eeprom inhoud terugzetten en dan is plug & play.

            Of beter, zoek eentje met aux-in.

             

            #18364381
            udo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 January 2007

              [quote quote=18364380]CD30 is niet plug & play. Als het niet wordt gereset, kan het niet worden geprogrammeerd. Stuur ze naar mij, kapot + vervanging. Ik kan de eeprom inhoud terugzetten en dan is plug & play. Of beter, zoek eentje met aux-in.[/quote]

              Oke, beter is dus 1 te kopen met een radio code, dan werkt het altijd. En een cd30 is een cd30 ? Ik bedoel, past dat altijd ? Als er bijv 1 uit een opel corsa komt, is dit dan dezelfde als 1 van een opel zafira ? Wil wel zoeken naar een juiste die ik ook had (Delphi Grundig). Kun je misschien uitleggen hoe het zit dan ? ik denk zelf: mijn radio moet uit de auto gehaald worden (heb ik al gedaan volgens mij via opcom), dan de nieuwe erin en dan zal hij om een code vragen ?

              #18364382
              liviu2004
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 April 2014

                Beter met code, maar moet nog reset + inleren. Je kan niet dat doen op eigen auto.

                Ik kan security codes uitlezen op tafel, reset, inleren, geen probleem.

                corsa c cd30 heeft een andere frontje vorm.

                je moet eentje hebben van een astra h of zafira b.

                #18364383
                udo
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  31 January 2007

                  [quote quote=18364382]Beter met code, maar moet nog reset + inleren. Je kan niet dat doen op eigen auto. Ik kan security codes uitlezen op tafel, reset, inleren, geen probleem. corsa c cd30 heeft een andere frontje vorm. je moet eentje hebben van een astra h of zafira b.[/quote]

                  Oke, bedankt voor je info. Maar lees ik nu dat je via een opcom dit dan niet kunt doen ? Je kunt hier toch ook de radio op other zetten. Of is dit iets anders. Meende dat ik ook ergens een scherm tegen kwam waar een sec code werd gevraagd.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.