Radio Astra

Forumindex Forums Modellen Astra Radio Astra

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214269
    klaim
      Lid sinds:
      18 November 2009

      Mijn schoonvader heeft een Astra met daarin een philips dc 247 F radio zonder display. Het gehele voorfront (harder, zachter, zenderkeuze) werkt niet meer op de aan/uitknop na. Ik lees dat er codes benodigd zijn om de radio te activeren maar werkt de radio dan nog wel op bovengenoemde wijze? En hoe krijg ik de radio uit het dashboard?

      #17552921
      IMpY
        Lid sinds:
        18 July 2005

        zul je waarschijnlijk de radio code moeten hebben wat bij de boekjes zit inderdaad. Zo niet moet je deze bij de dealer opvragen. De radio krijg je eruit met speciale pinnetjes deze zullen ze bij de dealer ook wel hebben.

        groeten Twan

        #17552922
        robert_corsa
          Lid sinds:
          16 May 2009

          zou er een andere radio in stoppen, met cd, want die philips heb geen cdspeler volgens mij.

          #17552923
          klaim
            Lid sinds:
            18 November 2009

            OK dus ik zou toch een code nodig hebben? De radio speelt nog wel maar op een volume en zender

            #17552924
            klaim
              Lid sinds:
              18 November 2009

              Dat van die cd speler klopt wel, er zit een cassettespeler bij. Maar voor een man van 70 is een cd speler niet zo belangrijk……
              In ieder geval bedankt voor je reactie!!

              #17552925
              PVB
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 April 2006

                Mocht je eventueel een radio/cassette willen dan heb ik nog een BLAUPUNKT CAR300 of een PHILIPS SC201C te koop.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.