Radio Astra G

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374279
    BasGerritsen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 September 2019

      Hallo,

      Ik heb vandaag mijn eerste auto gekocht. Het is een Opel Astra G Njoy uit 2003. Nu wil ik een radio erin zetten wegens er geen inzit. Kan ik hier maarzo een radio voor kopen of moet ik rekening houden met bepaalde dingen?

       

      Alvast Bedankt voor jullie reacties.

      Bas

      #18374323
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Vrijwel alle 1din radios zullen er in passen. Houd er rekening mee dat opel de gele en de rode draad omgedraaid heeft zitten. Wat dus betekend dat je deze vaak moet wisselen om je zenders te onthouden, of je radio aan te laten gaan bij inschakelen van het contact.

        Ook de antennekabel is anders dus meestal heb je een verloopje nodig.

        #18374324
        BasGerritsen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 September 2019

          <p style=”text-align: left;”>Moet ik die draden dan blijven wisselen of kan ik ze 1 keer erin doen en dan laten zitten? Want ik heb geen zin in elke keer kabels wisselen hahahaha?</p>

          #18374326
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Meeste radios hebben een stekkertje war je ze kunt omwisselen. Dus dat hoeft enkel 1 keer.

            #18374327
            BasGerritsen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 September 2019

              Super, ander vraagje. De afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling werkt niet. Enig idee wat het zou kunnen zijn? Evt kwestie van ander batterijtje of de chip kapot?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.