Radio aansluiten

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Radio aansluiten

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207989
    rickyboy102
      Lid sinds:
      2 November 2008

      Hallo,

      Voordat ik ook maar iets begin te vragen wil ik vast melden dat ik vrij weinig verstand heb op het gebied van auto’s en daarom wil ik jullie vragen alles zo simpel mogelijk uit te leggen:).

      Het gaat om een opel astra, een zeer oud type uit 92/93 met de lange achterkant en 1.6 uitvoering.
      Er zitten boxen in en alles is aangesloten, maar helaas op de plaats waar de radio zou moeten zitten zit een stuk plastic(ook een antenne aanwezig).

      Ik neem aan dat het dan mogelijk is om een radio in te bouwen, maar hoe en wat?
      Ik hoop nu voldoende te hebben verteld, maar dat zal wel niet dus beantwoord ik graag nog eventuele vragen!

      Alvast bedankt!!

      Rick

      P.S. geen idee of er een versterker in zit waar zou deze moeten zitten? En hoe kom ik daarbij?

      #17447704
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        ricky
        als je astra een lange achterkant heeft
        zal dat een sedan zijn;)
        versterker zit er heel waarschijnlijk niet in anders had je hem vast wel gezien
        radio kan er altijd wel in

        kijk eens achter dat klepje
        of er niet iets van bedrading ligt
        waarschijnlijk wel

        mischien kun je zelfs met n universele stekker alles wel in 1 x plug and play aansluiten;):thumbup

        #17447705
        rickyboy102
          Lid sinds:
          2 November 2008

          OKe bedankt dus gewoon ff dat kapje deraf halen en checken of er kabels hangen.
          Ik meld wel als ik het niet lukt

          #17447706
          GTS Power
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 May 2008

            enne :kewlpics
            ps:voorstellen is ook gebruikelijk met de nodige :kewlpics uiteraard!!!:thumbup

            #17447707
            IMpY
              Lid sinds:
              18 July 2005

              achter dat kapje ligt waarschijnlijk een eurostekker voor de radio en een antenne kabelaansluiting.

              groeten Twan

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.