radio

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247523
    debleek
      Lid sinds:
      1 July 2009

      Hallo,

      Ik heb een signum met een radio van siemens NCDC 2015,als ik de radio navigatie start komt er een piep
      en op het scherm staat radio safe,hoe kan ik dit oplossen,bij voorbaat dank

      mvg j vd werf

      #18005515
      ynsx2
        Lid sinds:
        7 May 2012

        Hey J,

        [edit – dit is irrelevant, heb even gelezen voor je over deze specifieke radio]
        Naar alle waarschijnlijkheid (heb niet specifiek opgezocht voor jouw radio) is de stroom van je radio geweest. Er is ooit een idee geweest om een beveiliging in te bouwen dat, wanneer de stroom er af is geweest, er een code moet worden ingevoerd. Die code is dan onbekend bij een eventuele dief en dus is de radio nutteloos. Niet dat er geen generatoren zijn en die code soms gewoon leesbaar in eeprom weggeschreven staat (diepe zucht /nerd). Anyway:
        Oplossen zou dan kunnen door de code te achterhalen (staat soms op de radio, meestal in het boekje of in de papieren en is anders mogelijk op te vragen via Siemens / de dealer). Via de dealer zou dat (heb ik gelezen, nooit gedaan) 25 euro kosten.

        http://forum.gsmhosting.com/vbb/archive/t-965913.html” onclick=”window.open(this.href);return false; – Misschien heb je hier nog iets aan, was even een snelle google.
        http://www.motor-talk.de/forum/siemens-ncdc-2015-radio-save-hilfe-t3092492.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
        [/edit]

        Kijk even hier:
        viewtopic.php?f=13&t=113473

        Hoop dat je het lukt ;).

        Groeten,
        Simon

        #18005516
        debleek
          Lid sinds:
          1 July 2009

          ik heb wel de code maar kan niet in de radio komen via de computer

          #18005517
          ynsx2
            Lid sinds:
            7 May 2012

            Hey J,

            Lees even goed het laatste linkje door. Daar staat een hoop over de lens/diode die schijnbaar dat probleem veroorzaakt dat jij hebt (of iig kan veroorzaken).

            #18005518
            debleek
              Lid sinds:
              1 July 2009

              hallo simon,

              lensen schoongemaakt,maar piept nog steeds op de radio
              en navigatie,en kannog steeds niet met de radio in de computer komen

              #18005519
              debleek
                Lid sinds:
                1 July 2009

                Hallo Simon,

                Via de knop cd wil de speler niet starten maar wel via de knop van de cd speler zelf
                de knoppen op het stuur werken helemaal niet

                mvg jan

                #18005520
                black champion
                  Lid sinds:
                  18 July 2004

                  toevallig, ik heb precies hetzelfde!

                  radio safe icm met een pieptoon, en inderdaad de stuurwiel bediening werkt niet!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.