RADELOOS

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer RADELOOS

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239255
    2e-c14nz
      Lid sinds:
      5 June 2009

      Beste mensen,

      Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, ben een beetje radeloos dus vandaar dat ik het hier ook maar plaats, bij voorbaad excuus.

      Onze 2 honden zijn vanmiddag rond 17.00 weggelopen van huis, te Zegge Noord-Brabant, in de buurt van Roosendaal. Het zijn 2 husky’s. De 1 is net 2.5 en de ander net 1. Ze luisteren naar de namen Dundee en Shadow. De 1 is herkenbaar aan een slank postuur en 2 blauwe ogen, zwart-wit van kleur en een bruine staart. De andere is herkenbaar aan een forsere bouw, lijkt op een malamute, en heeft 2 bruine ogen. We zijn er uiteraard kapot van, en kunnen alleen maar hopen dat ze samen zijn en dat ze uiteraard terug komen. Beide honden hebben een chip, dus mochten ze uitgelezen worden dan komt het adres naar boven. Tot die tijd, zou ik iedereen om een gunst willen vragen. Hou alsjeblieft je ogen open naar deze 2 ontzettend schattige, eigenwijze maar zeer dierbare familie leden van ons. Ze betekenen ALLES voor ons. Mocht iemand iets weten, wat dan ook, kun je me DAG en NACHT bereiken op 0625290060.

      Hier onder 2 foto’s van de 2.


      #17895864
      Mr.F
        Lid sinds:
        3 November 2008

        Hier hoef je geen excuuses voor aan te bieden lijkt me ;-)

        Ik woon in Zeeland, dus lijkt me niet dat ze hier lopen.

        Veel sterkte en succes!

        #17895865
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009

          Dankje, het enige waar we enigsinds ”blij” mee zijn, is dat ze samen weg zijn. Het is zo verschrikkelijk kl*te, want je kunt zelf niets doen, alleen maar hopen en wachten.

          #17895866
          16VCalibra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 July 2008

            Chip is helaas ckr niet traceerbaar he, de lokatie dan?! Had je vast al wel gedaan anders…

            Succes en sterkte ermee..

            Groetjes Ram

            #17895867
            2e-c14nz
              Lid sinds:
              5 June 2009

              Bedankt, de chip bevat de adres gegevens en de telefoon gegevens, deze kunnen ze uitlezen bij de dierenarts/ ambulance/ opvang. De deuren staan allemaal open in de hoop dat ze terug komen. Ze staan ook al bij amivedi ed, dus het is gewoon afwachten.

              #17895868
              kadettje-89
                Lid sinds:
                19 February 2007

                ik zal eens aan vrienden vragen want hebben allemaal huskys enzo.die wonen op een camping heerse heiden ofzo iets.als je mij ff wat meer foto,s kan mailen zal ik ze mailen naar hun.deze mensen doen erg veel met huskys.mn mail adres is opelpowerfreak@hotmail.com.ik hoop dat de hussen snel trug zijn bij jullie.

                #17895869
                2e-c14nz
                  Lid sinds:
                  5 June 2009

                  He bedankt mensen, ze zijn gelukkig weer terug. Ze waren een dorp verder op terug gevonden bij een boer op z’n erf. Hij had ze naar een asiel gebracht. Bedankt voor de reacties! Lang leve de chip!

                  Gr en bedankt voor het helpen, top!

                  Sander

                  #17895870
                  Mr.F
                    Lid sinds:
                    3 November 2008

                    Mooi! Gelukkig! :thumb

                    #17895871
                    Fearless
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 January 2005

                      Mooi dat ze er weer zijn.

                      Maar wij hadden laatst ook een hond die aankwam lopen. een mechelse herder.

                      Ik met dat beest naar de dierenarts om die chip te laten checken…..Geen chip :wtf
                      beesie maar naar het assiel…..
                      Kregen we 3 dagen later te horen van wie die hond was, en bleek dat ie gewoon gechipt was….

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.