Racetank en APK

Forumindex Forums Overige APK & RDW Racetank en APK

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208948
    Baron062
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Gaat dit problemen opleveren?

      Als mijn huis klaar is zou ik mijn Kadett om willen bouwen naar een semi lichtgewicht scheurijzer, maar mag ik, road-legal, een racetank achterin zetten? Naast de accu? Dit houd dus ook in dat er leidingen binnendoor komen, en een benzinepomp.

      Kenners, ik hoor graag uw mening!

      #17467450
      Tomvt
        Lid sinds:
        2 July 2004

        volgens mij mag dit gewoon, zolang de vulopning maar niet in de auto zit mar aan de buitenkant

        #17467451
        Ted-Jan
          Lid sinds:
          28 January 2008

          en ontluchting van de tank mag ook niet in de auto uitkomen niet te vergeten

          #17467452
          Baron062
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Ik heb ook gehoord dat de leidingen ook buiten de koets moeten lopen. Als ik dan de orginele vulopening gebruik, en de tank achter de voorstoelen plaats zou het dus legaal moeten kunnen?

            #17467453
            corsaboy
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              race technisch dient de tank zich buiten het rijders compartiment te bevinden.
              Dit in een geval van een crash dat niet direct de brandstof door de gehele wagen wordt geslingerd…

              Denk dat je eerder naar de FIA regels moet gaan kijken want deze zijn een stuk strenger dan onze apk regels….

              :D

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.