raar geluid.. en kat. vraag

Forumindex Forums Modellen Corsa raar geluid.. en kat. vraag

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226158
    corsageak
      Lid sinds:
      28 October 2009

      hallo,

      het is mij afgelopen week opgevallen dat als ik s`ochtends naar me werk ga dat ik als ik me motor start en daarna me ramen ga droog trekken, dat ik een soort geratel onder me motorkap hoor.. maar als ik m savonds ofzo start dan hoor ik het weer niet..

      wat zou dit kunnen zijn?? iemand enig idee..

      en ook nog even een vraagje over de kat..

      aangezien me uitlaat spruitstuk net iets is ingescheurt, ben ik van plan om een RVS spaghetti te kopen.. nu heb ik er een gevonden op e-bay.co.uk en daar zit dus een kat vervanger bij.
      hoe kan ik er nou voor zorgen dat me auto nog door de APK komt zonder kat. en dat me co2 nog gewoon normaal is..

      ik heb gelezen op het forum over dat verhaaltje over de Kat. maar ik snap er nog niet heel veel van helaas:O dus iemand hier misschien tips??

      dit alles gaat trouwens om een corsa B uit ’93 met een C14SE erin..

      alvast bedankt.
      Corsageak

      #17731325
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        is het niet het tikkend geluid van het lekker spruitstuk.

        En ja de Kat. die heb je wel nodig voor de APK.

        Willem

        #17731326
        corsageak
          Lid sinds:
          28 October 2009

          nee het is cht een ratelend geluid, lijkt alsof er iets los zit zegmaar. maar heb het alleen al ik m sochtens start. duurt zo’n 2 minuten en dan is t over.

          en dat van die kat is dan toch wel kutt.. dan zou ik elke keer me spuitstuk en kat moetten wisselen voor de apk:p

          corsageak

          #17731327
          2e-c14nz
            Lid sinds:
            5 June 2009

            Tikken zou idd door je lek kunnen komen, wij hadden eerst ook last van een lichte tik, olie verwisseld en filter, en het was zo goed als over. Hoe is de ontsteking zelf? Bougies ed.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.