raamrubber gaat omhoog

Forumindex Forums Modellen Calibra raamrubber gaat omhoog

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271178
    anoniem
      Lid sinds:
      30 June 2004

      het mooie wer komt er weer aan, maar…
      bij mijn Calibra gaat het rubber aan de achterzijde iets om hoog al ik het raam open en dicht doe en moet ik het steeds weer naar beneden drukken, is hier ook wat aan te doen?

      #18278890
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        bedoel je het rubber in de deur of in dat zwarte strookje wat uitje deur steekt??
        zit ff een foto te raadplegen.. maar als het van dat strookje is.. rubber eruit schoonmaken een strook dubbelzijdige tape pakken en het rubber er terug in doen… en als je rubber vergaan is vervangen…

        #18278891
        anoniem
          Lid sinds:
          30 June 2004

          ik bedoel het rubber aan de buitenkant van de deur waar het raam bij langs glijd, ik heb er even een foto van gemaakt, nu bleef het rubber wel onder staan maar je kan het ook zo naar boven trekken

          #18278892
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            @Duurt wrote:

            ik bedoel het rubber aan de buitenkant van de deur waar het raam bij langs glijd, ik heb er even een foto van gemaakt, nu bleef het rubber wel onder staan maar je kan het ook zo naar boven trekken

            die zitten volgens mij normaal met klemmetjes vast… als het rubber nog goed is kun je kijken of je nieuwe klemmetje kunt vinden of anders nieuw rubber waar de klemmen bij zitten…(althans als het goed is dat er klemmen bij gelevert worden

            #18278893
            Maurice89
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 October 2009

              Probeer deze maar eens heel er af te krijgen :swear Je kunt ze nog nieuw bestellen maar die site weet ik niet meer, er zitten wel klemmetjes in.

              #18278894
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                misschien dat hun je op weg kunnen helpen aangezien ze veel met calibras doen… althans zegt de site
                http://www.calibraturboclub.nl/calibraonderdelen/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                #18278895
                anoniem
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  @Maurice89 wrote:

                  Probeer deze maar eens heel er af te krijgen :swear Je kunt ze nog nieuw bestellen maar die site weet ik niet meer, er zitten wel klemmetjes in.

                  op de site van Cope Parts staat wel een rechter deurraamrubber met lijst maar geen afbeelding, ik denk dat ik eerst maar even op de sloop ga kijken hoe het in elkaar hoort te zitten, misschien is het probleem inderdaad ook wel opgelost door er dubbelzijdige tape tussen te doen zoals @bart-gsi schrijft, ik heb van dat kleverige met touwtjes er in komt toch niet veel kracht op

                  #18278896
                  anoniem
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    @bart-gsi wrote:

                    misschien dat hun je op weg kunnen helpen aangezien ze veel met calibras doen… althans zegt de site
                    http://www.calibraturboclub.nl/calibraonderdelen/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                    Hennie heeft veel kennis van de calibra, hij heeft me goed geholpen met het demonteren van de homokineet van de cardanas

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.