Raamrubber achterklep Corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa Raamrubber achterklep Corsa B

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243498
    BlackDevil
      Lid sinds:
      4 January 2009

      Beste mede-forumleden,

      Onlangs heb ik het raamrubber van mijn achterklep gedemonteerd in verband met de reparatie van een roestschade. Nu wil ik het raamrubber weer monteren, maar gek genoeg lijkt het nu alsof het te lang is. Op sommige plekken heb ik het er goed omheen gekregen, met veel moeite en geduld overigens. Uiteindelijk lijkt het alsof ik een stuk over heb. Wat doe ik fout en wat is een handige manier om het er alsnog goed op te krijgen?

      Zag op TV ooit een keer iemand die een tool daarvoor had. Een soort klem met een wielje aan de bovenkant waarmee je het rubber mooi kunt monteren. Waar is dat eventueel uit te halen?

      #17945512
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        Nieuwe rubber bestellen, de deze zal door zijn ouderdom wat verduurt zijn waardoor hij niet meer in ze oorspronkelijke vorm komt als hij wat uitgerokken is geweest

        #17945513
        BlackDevil
          Lid sinds:
          4 January 2009

          @Goossens Bjorn wrote:

          Nieuwe rubber bestellen, de deze zal door zijn ouderdom wat verduurt zijn waardoor hij niet meer in ze oorspronkelijke vorm komt als hij wat uitgerokken is geweest

          Kan best zijn. Rubbertje is tenslotte 12 jaar oud. Enig idee wat ze kosten?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.