Raam stellen

Forumindex Forums Modellen Manta Raam stellen

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233138
    manta-gsi
      Lid sinds:
      1 November 2010

      Ik zit nu al 2 maand met een raam dat niet goed erin zit. Omdat mijn broer zo graag het manta gevoel ( lees elleboog buiten boord) wou ervaren midden in de winter. :P

      het raam zit er wel weer gewoon in en reageert op de slinger alleen voor blijft hij achter op de achterkant. De voorkant van het raam gaat dus minder ver omhoog dan de achterkant met hetzelfde aantal slagen. Deur sluit dus ook niet lekker want achterkant raam is te hoog en voorkant sluit net aan wanneer je hem met de hand omhoog trekt. En naar mijn idee is er veel te veel ruimte tussen het raam en de achterste raamstijl.

      Ook vraag ik me af of de bout die voorzit totaal vast gedraait moet worden of gewoon los moet kunnen glijden. En als die vast moet worden gedraaid waar dan ongeveer (totaal rechts?).

      Ook effe een paar plaatsjes bij het praatje, om het geheel te verduidelijken:

      (maximaal opgedraaid, moet hem hierna nog verder optrekken met de hand)

      Alvast bedankt voor de tips:D

      #17821648
      Ghanz
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 July 2005

        mechanisme versleten?

        #17821649
        mar10manta
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 July 2004

          allbei die bouten losjes zetten je raam met de hand op zijn plaats trekken dan de bouten vast draaien

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.