Raam rubber Astra G laat los

Forumindex Forums Modellen Astra Raam rubber Astra G laat los

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18505928
    Jackie Rossen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 January 2023

      Hoi,

      sinds het heerlijke vries weer van afgelopen week is mijn linker voorraam rubber aan het loslaten ( zie foto ) dit betekend dat elk moment het raam open en dicht gaat het rubber steeds losser komt te zitten.

      is dit een easy fix of is het even langs de monteur rijden?1A46E88D-F7DD-4E13-B210-6EA7509A08B6

      #18506816
      Tomtom99
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 November 2022

        Is vrij easy om te doen, maar ik zou hem wel vervangen als ik jou was, anders is de kans groot dat hij terug loskomt.

        Gewoon raampje helemaal naar beneden doen, oude eruit trekken, de rand controleren op roest (eventuele roestplekjes zeker repareren!), wat proper maken met een microvezeldoekje en nieuwe er weer induwen.

        succes!

        #18506830
        Corsaliefhebber
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 February 2012

          eventueel na het schoonmaken eerst een stukje dubbelzijdige tape eronder zoals bison cartape of dergelijke eronder.

          Mocht dat niet helpen langs de sloop gaan voor een beter rubber is ook een optie. :good:

          #18506832
          Jackie Rossen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 January 2023

            Ik denk dat het sowieso naar een nieuw rubber kijken gaat worden 🥲 heb hem al flink schoongemaakt en het is een heel stuk minder nu. Maar dit is kwestie van probleem uitstellen want zeker weten dat dit terug gaat komen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.