raaar knarsend geluid van voor

Forumindex Forums Modellen Calibra raaar knarsend geluid van voor

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210704
    16VCalibra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 July 2008

      hey allemaal,

      ik heb een probleem, en wel een heel irritant probleem! zodra ik zo een beetje stapvoets rijd, of een bocht maak naar links hoor je een knarsend geluid van de voorkant af komen. nu was mijn homokineethoes toevallig ook aan die kant gescheurd wat al een tijdje zo was, dus dacht ik dat die homokineet naar de klote was.. nu heb ik er dus een besteld bij hennie en die heb ik vandaag erop laten zetten gelijk nadat ik em heb gehad.. maar je raad het al het geluid is gebleven :cry.. wie zou mij alsjeblieft kunnen vertellen wat het dan kan zijn, ik word er egt gek van nu :(
      het geluid komt trouwens van rechtsvoor af

      groetjes ramm

      #17500451
      opelkadetje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 December 2004

        was die homokineet wel goed?

        #17500452
        16VCalibra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 July 2008

          homokineet links is goed(dies gister vervangen), bleek dus ook goed te zijn, het kon alleen geen kwaad want aan deze kant was de tandwiel van de abs gebroken wat mijn rempedaal liet tikken, dat is nou verholpen door de nieuwe..

          het geluid komt van rechtsvoor maar ik heb het idee dat ie ergens aanloopt.. vanmiddag om half 3 weer een afspraak bij die gozer die em heeft vervange, dus ben benieuwd!

          groetjes ram

          #17500453
          robbyrood
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 February 2006

            ga eens over je voorwiellagers nadenken

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.