R.E.C. programeren

Forumindex Forums Modellen Astra R.E.C. programeren

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244363
    hawk45
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 June 2009

      Wie kan mij vertellen hoe je de rec linksachter in de auto kan inleren zodat de ramen dicht gaan als je met de ab de auto sluit??

      greetz Dolf

      #17961380
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Met de OP-COM of de Tech-2 zorg wel dat je de security code van je auto hebt anders gaat het niet.

        eventueel zou ik het wel voor je kunnen doen woon in heemskerk en beschik over een OP-COM

        #17961379
        hawk45
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 June 2009

          Heb zelf een op-com, maar weet echt niet in welk menu je moet zijn om dit te realiseren.

          Daarnaast bleek dat de carpass met daarop de code van de radio en de security code niet in tussen de papieren zit.

          Zal deze dus bij het Motorhuis moeten aanvragen.

          thx voor het aanbod

          greetz Dolf

          #17961378
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Het is vrij simpel je moet het alleen even weten ik heb ook effe moeten zoeken.

            Als eerst naar:

            En dan naar:

            Als het goed is kan je nu aan de rechter kant programmeren kiezen en dan programmeer variant configuratie dan voer je de security code in en dan moet je scrollen en op een gegeven moment vind je Comfortsluiting programmeren.

            Hoop dat het zo lukt succes :thumb

            #17961377
            hawk45
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 June 2009

              Thanx dat verkort het zoeken aanzienlijk.

              nu nog even de carpass en programeren.

              greetz Dolf

              #17961376
              Opeltje17
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 January 2012

                Is jou auto bij een opel dealer gekocht? zoja dan kan het zijn dat de securitycode in hun systeem staat en kunnen ze hem direct aan jou telefonisch door
                gegeven.

                Dat was bij mij namelijk het geval, scheelt weer aanvraag kosten etc.

                En bij de astra H heb je geen radio code want de radio is ingeleerd in de auto.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.