project

Forumindex Forums Modellen Calibra project

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237534
    rickwerf
      Lid sinds:
      12 October 2011

      Nu de apk er weer op staat en de wagen weer rijdt als een dijk wordt het tijd om wat minder belangrijke zaken op te pakken,buitenzijde 2 roestplekjes ( 1 op t dak, 1 bij de benzine klep), een paar andere wielen in 17 inch 4×100 steek ( 2e hands setje) en eens nadenken over een verlaging 4 cm voor en achter en wat de beste oplossing hiervoor is. interieur dakhemel bekleding terug plaatsen ( liet los ), kleine instapschade bestuurdersstoel ( reparatie duurder als 2e hands leren interieur) en wat lampjes vervangen bij de lichtschakelaar en verwarmingsdeel.

      Dus wat leuke klusjes te gaan en eventueel advies of aanbiedingen zijn welkom :D

      #17877263
      rickwerf
        Lid sinds:
        12 October 2011

        nieuwe velgen erop lenso elegance 18 inch et 40 225 breed, achter gelijk goed, voorkant tikt in diepe kuilen net tegen mn plastic modder kuipen aan, mn wielkuiprandjes worden net niet geraakt, verlagen zit er niet in zo lol of ik moet die plastic zooi helemaal weghalen

        #17877264
        otdh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 March 2010

          ik heb evt nog n net setje leer liggen, mocht je interesse hebben, gezien t fijt dat mijn cali turbo nooit meer de weg op komt :(

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.