Project Corsa B 1.6 16V GSi #2

Forumindex Forums Modellen Corsa Project Corsa B 1.6 16V GSi #2

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 81)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248046
    Maikeltjeee
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 November 2011

      Hoi iedereen, sommige mensen zullen mij vast al kennen van mijn vorige project. Voor de mensen die me niet kennen:

      Ik ben Maikel 18 jaar oud. Heb begin het jaar mijn rijbewijs gehaald en heb nu mijn 2e Corsa B.
      Mijn doel is om naar meetings te gaan met mijn eigen auto dus er wordt redelijk veel aan verandert. Nou ik ben niet iemand die alles in een keer doet dus alles komt rustig met en met.

      Reacties zijn natuurlijk altijd welkom.

      Wat informatie over mijn auto (toen ik de auto kocht):

      Opel Corsa B GSI
      1.6 16v GSI

      KM Stand: Ongeveer 155.000
      Bouwjaar: 2000

      Extra’s toen ik hem pas kocht:

      – Airco
      – Centrale deur vergrendeling (met 1 afstandbediening)
      – Elektrische ramen
      – Verwarmbare spiegels
      – Geluidssysteempje (Heuts)
      – Sport uitlaat van voor tot achter

      Nadelen:

      – Koppeling pakt stroef
      – Scheur in bumper achter
      – Iets bladering van lak achter

      Foto’s:



      Dus hier begon ik mee.

      17-04-2012
      Vandaag de Corsa gaan halen. Eerst wat ik heb gedaan is heel goed schoonmaken. Vandaag is de auto van buiten heel goed in de was gezet en heb ik een begin gemaakt aan de binnenkant. Moet zelf toegeven dat het al een stuk beter eruit ziet. Ook meteen een paar lampjes vervangen en LED dagrij verlichting en kenteken verlichting van mijn vorige corsa geplaatst. Hier een paar foto’s van hoe die er nu bij staat. Betere foto’s komen online als de regen weg is.



      18-04-2012
      Na school meteen begonnen met het bekabeling van mijn speakers en LED strips. Helaas redelijk laat uit dus niet al te veel tijd gehad. Alles gestript en kabels via de deur na binnen gelegd. Helaas kom je totaal nergens bij dus het werk was meer demonteren dan wat anders. Nu toch bijna gelukt alleen was het te laat om af te maken morgen na school meteen verder en ’s avonds hopelijk een foto van het resultaat. Ook toen het droog was maar nog een paar foto’s gaan maken toen het nog even droog was. Ook morgen een paar nieuwe foto’s maken samen een Golf IV van een vriend van me.




      19-04-2012
      Alles werkt natuurlijk niet mee. Lang bezig geweest eraan om een gaatje in je deur te krijgen waar je totaal niet bij komt. Dit dus met een dremel weggeslepen maar dat werkt ook maar half. Toch eindelijk de speaker kabel erdoorheen gekregen en alles aangesloten. Alleen werkte mijn box niet mee als ik deze aansluit werkt deze niet meer beetje raar verhaal. Ook wou ik er even mee na Mac Donalds en was me accu leeg ook leuk om 23:00 ’s avonds. Deze maar op de oplader gezet half uur gewacht maar sprog toch nog niet aan. Hierna heeft een vriend gezegd dat ik hem kan starten als deze wordt opgeladen en het is verholpen. Toen maar gauw de auto weer terug in de garage gezet en opnieuw laten opladen.

      20-04-2012
      Vandaag de laatste dag dat me auto in de garage kon blijven. Dus today maar beter doorgewerkt. De reden waarom de rechter speaker het niet deed was door een magnetisch veld die de box niet kon laten vibereren.. Deze dus wat losser gedraait en opgelost. Erna de kabels al klaar gelegd voor de tweede LED strip die me vriendin helaas gesloopt heeft dus deze komt er maandag pas in en dan nieuwe foto’s. Ook nog maar wat andere dingen gedaan zoals kabels weghalen die overbodig waren. En dan alles netjes afwerken. Maandag het resultaat.

      23-04-2012
      Vandaag weer een nieuwe LED strip gehaald deze natuurlijk meteen gemonteerd. En hier het in mijn ogen zeker mooie resultaat. Zit in een LED strip van 90cm onder en past precies. Morgen weer studie financiering dus dan komt me volgende aankoop.

      24-04-2012
      Helaas, ben ik erachter gekomen dat ik nu 2 verschillende kleuren LED strips onder de deuren heb… Flink balen dus maarja. Ik bericht gestuurd dat het twee verschillende zijn en ze zijn opnieuw besteld. Enigste nadeel is dat het zon 2 weken zal duren maarja dan maar met 2 verschillende kleuren rijden. 1 is helder blauw en de ander is blauw met paars(UV). Nog steeds geen foto kunnen maken helaas maar dat komt snel.

      26-04-2012
      Vandaag nog een paar foto’s gemaakt in de parkeergarage:

      27-04-2012
      Leuk aankoop gedaan. Namelijk een alarm van SPY. Vind het zelf toch wel wat fijner om te weten dat er een alarm af gaat als er iemand aan komt of iets nu wachten tot ie binnenkomt en dan monteren!

      01-05-2012
      Na het werken op koninginnen dag nog even mijn how to LEDS onder deur inbouwen voor de corsa. Deze is HIER leesbaar. Nu hopen dat ik morgen mijn alarm binnen krijgen! Vandaag ook nog even zijknipperlichten gehaald en gespoten alleen heb ik eentje ietsjes verkeerd gespoten en zat er een klein vlekje in dus morgen nieuwe halen want ik wil alles goed en afgewerkt hebben.

      02-05-2012
      Helaas mijn alarm vandaag niet binnen gekregen maar gister wel bericht gekregen dat deze verstuurd is dus ik ben er zeker van dat het morgen binnenkomt. Vandaag nieuwe zij knipperlicht glaasjes (smokey) bij heuts gehaald. Deze gespoten met backlight spray en ik vind het resultaat mooi uit zien voor het geld wat ik ervoor betaald heb. En ben er nu blij mee. Hier foto’s van de glaasjes:

      04-05-2012
      Vandaag eindelijk het alarm systeem gekregen en ook ingebouwd samen met Richard van het forum. Deze werkt bijna perfect alleen nog een ding werkt niet en dat is het gene waarbij we een extra relais moeten plaatsen. Hier zal een topic op het forum over gaan verschijnen. Hier een paar foto’s van mijn nieuwe alarm systeem en mijn oude centrale deurvergrendeling systeem

      05-05-2012
      Eindelijk besteld wat ik graag wil. Een setje xenon verlicht H4-2 8000K. Enigste nadeel is dat het via e-bay besteld is dus hopen dat ik het binnen krijg en hopen dat het werkt! Bless for me! Kan wel even duren voordat het binnen is maarja is het waard voor de prijs waarvoor ik het besteld heb. Komende week me bezig houden met het repareren van me bank die blijft namelijk veruit na voren staan want het ijzer waarmee je de bank versteld/vastzet zit vast in de bank.. Balen!

      09-05-2012
      Vandaag me nieuwe hemel verlichting binnen gekregen en gemonteerd. Heb ze in het wit besteld en zien er naar mijn mening goed uit.

      12-05-2012
      Nooit verwacht dat ik me xenon verlichting binnen 1 week voor de deur had liggen. Maar natuurlijk helemaal gelukkig wakker geworden door het pakketje. Vooral aangezien ik zondag Next Level Tuning Day 3 is. Het setje vandaag natuurlijk meteen gemonteerd. Als je even weet hoe het moet is het hardstikke simpel. Enigste waar je bij een GSi last van hebt is een veel te volgebouwd blok. Dus meeste tijd zat in het wegwerken van de kastjes. Xenon ziet wel echt mooi uit moet ik zeggen. Heb ze alleen nog van dichtbij gezien aangezien het al gauw avond was had ik nergens tijd meer voor. Ook me auto helemaal goed gepoetst voor morgen en dus zullen we morgen ook nieuwe foto’s komen. Hier paar foto’s van de xenon van dicht bij. Dit is trouwens xenon HID H4-2 8000K.

      12-05-2012
      Vandaag ook een super fijne mail binnen gekregen. Ben namelijk geselecteerd door Xotic Customs van Custom Sensations 2. Had het totaal niet verwacht maar goed waarschijnlijk volgende week erheen en er worden gewoon 40.000 bezoekers verwacht.

      13-05-2012
      Next Level Tuning Day 3 was vandaag aan de beurt. Erheen geweest auto ook neergezet op het terrein samen met een paarse Honda Civic van een vriend van mij. Helaas stonden we een beetje afgelegen maar maakt niet uit. Toch een gezellige dag gehad ook veel nieuwe ideeën opgebracht en ook dingen gezien die ik nu bij mijn corsa ook ga maken. Namelijk Lamborghini deuren. Na lang twijfelen gaan ze toch over een tijdje komen:) Erna nog een paar foto’s gemaakt. Best wel trots op mooie foto’s namelijk ook vooral met de Xenon waar ik echt blij mee ben! Ook meegedaan met de decibel test. Uitgekomen als maximaal op: 124,2. Vind het toch wel een net resultaat voor een goedkoop setje als dat. En een nieuwe record vastgesteld om in de toekomst te verbeteren:)

      18-05-2012
      Vandaag toch nog even de bumpers er vanaf gehaald. Achter had ik een scheur zitten in de bumper deze heb ik recht geduwt zodat het een stuk minder zichtbaar is. De voorkant hebben we gekeken na mistlampen hoe ik die gemaakt kreeg maar hier heb ik helaas geen idee van. Ook gekeken waarom mijn voorbumper niet perfect aansluit. Vinden dat de bumper aan de rechterkant teveel druk krijgt en daardoor zakt. Dus ik ga me een beugeltje maken zodat ie vaster blijft zitten en netjes aansluit. Ook heb ik vandaag de ecotec kap zwart gespoten vind het zelf een mooi resultaat. Enigste nadeel is dat ik een lege spuitbus had dus het spuitwerk werd me ook wel fataal met druipers en dikke stukken maarja weet tenminste hoe het ongeveer uitziet. Als ik mijn nieuwe doorgelaste motorkap heb laat ik deze ook meteen spuiten en misschien ook airbrushen. En het grijze gedeelte boven wat na mijn cilinders loopt misschien te laten verchromen. Maar dat is toekomst werk! Hier een foto van de ecotec kap.Uitlaat ook nog schoon gemaakt hartstikke goed en mooi gelukt: (sorry voor de slechte kwaliteit)

      07-06-2012
      Vandaag geweest voor APK helaas afgekeurd. Waren gelukkig maar paar kleine dingen alleen mijn stuurhuis rubber was lek en CO was te hoog dus dat gaat sowieso nog moeilijk worden. Werk voor in het weekend.

      08-06-2012
      Afspraak voor herkeuring op 12-06-2012.

      09-06-2012
      Vandaag mijn stuurhuis rubber vervangen. Meteen me lamp vast gezet die beetje los zat. Ook bleek mijn uitlaat lek te zijn op 2 plekken deze dicht gemaakt met gum gum en hopen dat ik nu wel netjes door de APK heen kom. Ook meteen de xenon verlichting eruit gehaald knipperlicht glaasjes origineel erop etc. Nieuwe LED strip gekregen. Zodat ik eindelijk aan beide kanten dezelfde kleur heb. Is zonde als eentje donkerder blauw is. Maarja geen probleem alles opgelost. Ook de paarse trip die ik onder de deur had in me kofferbak gegooid en mooi weggewerkt ziet er lekker strak uit. Zal binnenkort nog eens een goeie foto maken.

      10-06-2012
      Toch vraag ik me af of ik mijn uitlaat niet beter kan lassen voor de zekerheid dus even kijken.

      11-06-2012
      Vandaag bij een ex monteur geweest. Hij zei dat me uitlaat voor 99% goed is en geen valse lucht meer vangt. Dus wish me luck tomorrow!!

      12-06-2012
      Zonder enige mankementen door de keuring heen gekomen helemaal super. Heeft alleen mijn lamp een beetje bijgesteld.

      13-06-2012
      Vandaag paar nieuwe spullen gehaald zoals de TID en paar kapjes. En mooie deur interieur gezien! Morgen terug! Wel meteen even een nieuw hemel verlichting glaasje gehaald. Zag hem zitten en kon hem niet laten liggen oogt toch wat beter.

      14-06-2012
      Vandaag dus een helldag.. Vanaf vandaag mijn Irmscher bumper beschadigd en mij koplamp na binnen geduwd en wat schade. Helaas heeft er iemand tegenaan gezeten. Wel blij dat het familie is en het via de verzekering gaat. Meteen de verzekering gebeld en een afspraak gemaakt. Dus de 28ste een afspraak om het te laten maken hun zeggen dat ze mijn Irmscher bumper als nieuw kunnen krijgen. Ben er wel benieuwd na alleen niet te veel vertrouwen in. Ook via de verzekering meteen geregeld dat ik een nieuwe voorruit erin kon krijgen wegens steenslag op gezichtsveld. Ideaal! Alleen hier moet ik de 18e voor gaan. Erna toch nog maar even voor het interieur gegaan bleken hier 2/4 panelen in slechte staat van te zijn. Als je het doet doe het dan goed dus maar lekker laten liggen..

      15-06-2012
      Vandaag auto kleine beurt gehad en olie laten vervangen. Ook nu aan me passagiers kant nu een zonneklep met spiegel gehaald. Omdat me vriendin altijd het balen was dat daar geen spiegel. Toen kwam ze op het idee om ze zwart te spuiten. Bij me oude met 4 kleuren uitgeprobeerd wat het mooiste is. Toch op mat zwart uitgekomen hier het resultaat. Vind het zelf wel strak uitzien:

      18-06-2012
      Vandaag nieuwe voorruit erin gekregen. Ziet er natuurlijk lekker schoon uit. Ook met de groene standaard opel tint erin alleen zonder zonneband omdat deze blauw was maar ik hem zwart wil.

      20-06-2012
      Vanaf vandaag eens overal langs gaan om te kijken voor een paar dingen te laten spuiten. Het resultaat komt nog online. Project gaat nog steeds door maar wordt door meerdere dingen vertraagd dus alles met de tijd.

      24-06-2012
      Vandaag bij Custom Cars Tuning Day 3 geweest. Was wel een gezellige dag alleen viel het opzich tegen. Vooral jammer was het weer maarja volgende keer beter. Nu mijn auto zo veel mogelijk eraan doen voor Xlusive Tuning Event 12-08-2012. Dus vandaag nieuwe ruitenwissers gehaald want die waren echt slecht. Ook meteen paar spuitbussen wat schuurpapier en wat nieuwe schoonmaak spullen nu paar dingen proberen te spuiten maar dat gaan we pas achteraf zien!

      02-07-2012
      Even druk gehad met werk. Een paar kapjes gespoten zien er goed uit alleen de kapjes bij de spiegel zijn niet mooi geworden omdat ik deze geschuurd heb zie je er veel strepen in helaas. De rest is een redelijk mooi resultaat maar wil het eigenlijk nog beter iemand ideeën? Zal morgen foto’s maken. Ook vandaag nieuwe bestelling gedaan namelijk hoodlifters,zijwindscherm en deurpinnen besteld. Dus ben benieuwd wanneer ik alles binnen krijg!

      04-07-2012
      Vandaag een afspraak gemaakt voor mijn ramen te blinderen:D Dit gebeurt aanstaande dinsdag dan sowieso genoeg nieuwe pictures nu slapen en hopelijk morgen me windschermen binnen.

      05-07-2012
      Wordt je wakker loop je na onder zie je opeens een groot pakket liggen. Dus ik vraag voor wie is dat was het blijkbaar voor mij toch een beetje te grootte doos voor windschermen! Eindelijk binnen vandaag ook geprobeerd erop te zetten maar helaas ging me raam telkens niet helemaal automatisch dicht. We doen toch wat fout morgen maar eens rustig verder kijken. Hier een foto van mijn mooie pakket.

      06-07-2012
      Beetje vroeg opgestaan vanmorgen en maar meteen eraan begonnen samen met mijn pa. Dankzei de onduidelijke beschrijving kwamen we erachter dat de ijzere pinnetjes niet goed zaten. Toen we dit eenmaal wisten was het zo gedaan. Passagiers kant werkte helemaal in 1x goed mee zonder tegen te zitten alleen bestuurders kant moet nog uitzetten maar dat komt waarschijnlijk door ons moeilijk gedoe. Vind windschermen wel een auto mooier maken en ook wat breder van boven dus ik vind het een aanrader. Ook vandaag een mailtje gekregen dat me andere bestelling verstuurd is dus deze hopelijk morgen binnen krijgen maar helaas ben ik morgen werken. Automaxx gaat dit jaar ook niet door voor mij volgend jaar beter. En niet te vergeten dinsdag ramen blinderen! En club stickers bestellen dus mooie updates komen. Hier een niet zon super foto van mijn windscherm:

      07-07-2012
      Me ander pakketje vandaag binnen gekregen maar helaas was ik werken dus morgen inbouwen.

      08-07-2012
      Vandaag maar even me hoodlifters en deurpinnen erin gezet. De deurpinnen doe ik toch binnenkort pas aangezien ik me tweeters ga verplaatsen en dan me deur toch helemaal moet demonteren. Zou het overbodig zijn als ik nu alles uit elkaar haal voor 2 deurpinnen. Hoodlfiters zitten wel erin was hartstikke simpel alleen de pinnetjes die zouden moeten zorgen dat het niet eruit schiet duurde even voordat ik het snapte hoe het moest. Maar toch een strak resultaat:

      10-07-2012
      Today was tintday! Ik ben bij detinter geweest in Neerpelt. Ik heb voor een 90% blindering gekozen bij hem hij had het als voorbeeld op een mini staan dus ik denk goed genoeg. Hij alles mooi erop gezet toen eventjes terug gereden omdat een luchtbel erin zat was toch nog dichtbij aangezien het een uur rijden voor me is. Ik lekker thuis en kijk en helaas een lucht bel terug. Ook zitten er 2 haren onder die je best goed ziet zitten hij zei dat deze nog wegtrekken dus ik ben benieuwd. Ik wacht tot donderdag en anders rij ik met een vriend mee terug want iedereen zal zelf weten hoe het is om belletjes in een auto te hebben niet mooi helaas. Ben wel blij over het resultaat heeft het ook goed gedaan vind ik een klein randje vergeten maar ik heb er vertrouwen in dat hij dit ook zal oplossen dus detinter is wel een aanrader in mijn ogen. Niet te duur het resultaat is mooi iedereen heeft wel eens een luchtbelletje of een haartje eronder zitten en je hebt er een jaar garantie op. Vanavond ook nog een klein fotoshootje met me eigen camera gehouden die helaas best veel pixels heeft achter gelaten maargoed toch wel mooie foto’s geworden. Blindering overdag zullen nog foto’s van komen. Hier mijn 10 foto’s.

      26-07-2012
      Vandaag begonnen aan het inbouwen van me nieuwe radio. Namelijk de Pioneer AVH-6300BT klapscherm. Was veel moeite om hem in te bouwen aangezien ik de remote de hele tijd fout had. Liepen blijkbaar 2 kabels en ik had de verkeerde en kreeg maar geen stroom. Erna eindelijk opgelost en toen was het de radio goed op zijn plek krijgen. En dan nog zorgen dat het mooi zit. Helaas lukte dit pas na een uur of 2. Maar erna zat het eindelijk. Toen nog veel moeite ervoor gedaan om video’s af te spelen omdat ik telkens de verkeerde extensie had. Maar erna eindelijk alles gleukt. Dit is me nieuwe radio over een tijdje foto’s wanneer die ingebouwd is:

      01-08-2012
      Vandaag me auto goed gepoetst en erna ook nog gewaxt voor kleine krasjes na 2 uur blinkt ie weer mooi. Maar alleen gedaan als voorbereiding op de meeting 12-08 in Geleen. Ook een nieuwe cleaned achterklep op het oog deze binnenkort halen.

      08-08-2012
      De cleaned klep gaan halen meteen gemonteerd en al het model is strak alleen de kleur helaas niet. Deze meteen ook geblindeerd.

      22-09-2012
      Me xenonlampen voor in de mistlampen binnen gekregen en ook meteen gemonteerd wat ook een mooi effect geeft vind ik persoonlijk. Hier alleen helaas nog geen foto van.

      02-10-2012
      Me originele klep weer terug erop gezet. Dit omdat ik de actuele klep nu niet wil spuiten maar de auto compleet wil laten overspuiten na de winter. En ook rammelde die een beetje en sloot die niet perfect dus hier nog wat aan doen en dan komt deze volgend seizoen weer erop.

      11-10-2012
      De stroboscoop verlichting erop gemonteerd samen met Richard van Revolution. Dit voornamelijk voor de nachtmeeting aanstaande zaterdag.

      13-10-2012
      Vandaag was de dag van de nachtmeeting en een soort van einde seizoen voor ons. Morgen zal alleen nog Ahoy zijn en waarschijnlijk is dat het laatste. Dus dit was het laatste dat we elkaar allemaal gezien hebben. Maar het houd mijn project niet tegen want deze zal nog door blijven gaan alleen ben ik even bezig met grotere dingen zoals velgen etc. En dat kost natuurlijk wat meer. Hier een foto van de stroboscoop ze knipperen om en om maarja dat is niet op de foto te laten zien helaas.

      15-12-2012
      Ons eigen club evenement gehad. Super verlopen maar daardoor het het project wel weer even stil gelegen. Foto’s van het evenement zijn te vinden op http://tuning-revolution.nl/index.php/fotogalerij1

      24-12-2012
      Met de kerst van me vriendin 2 nieuwe achter LED lichten gekregen. Aangezien ik me hele achterlichten volledig LED wil vind het persoonlijk ook een mooi effect. Hier 2 foto’s van de led op een foto is rechts het normale lampje en de linker vervangen door LED.

      25-12-2012
      Samen met het ander bestuurslid de schroefset tot 4:00 in de nacht gemonteerd. Eindelijk eronder maar veel moeite is het eindelijk eronder gegaan. Resultaat:

      27-12-2012
      Eerste keer de auto weggereden komen mijn banden tegen de spatborden aan… Hier een oplossing voor verzinnen maar waarschijnlijk wordt dat omhoog schroeven tot ik me nieuwe velgen heb.

      27-01-2013
      Jaja de eerste update van dit jaar. Me subwoofer kist is eindelijk klaar voor op te halen! Meteen nieuwe 35mm2 kabels gelegd met een 150A zekering. Enigste nadeel is dat me kenteken verlichting het niet meer doet omdat de me installatie teveel stroom trekt. Dus zodra ik weer geld heb kijken voor een nieuwe accu + dynamo. Vind het zelf super klinken. Even bedenken hoe ik het ga bekleden maar dat komt nog wel met de tijd. Hier mijn nieuwe audio set te zien:

      16-01-2013
      Vandaag met een clublid de bumpstops gemonteerd. Deze werken nu ook ideaal! Goeie oplossing bumpstops voor de dempers. Tot nu toe compleet niks meer geraakt :)

      20-02-2013
      Vandaag een paar dagen hard werken. Ondanks het ziek zijn toch maar met de verwarming aan in de garage. Aangezien ik in afgewerkte staat op Heaven On Wheels wil staan zijn we alle van de club hard bezig voor de laatste aanpassingen.

      Vandaag stond op de planning het weg werken van de tulp + remote kabels. Dit is dus onder de vloerbedekking doorgegaan waarvoor we de stoelen bank etc moesten demonteren. Nu deze audio voorbereidingen liggen kunnen morgen alle speaker kabels opnieuw worden gelegd en zal mijn 2e versterker bijna kunnen gemonteerd. Het heeft even geduurd maar dan hebben we wel wat. Morgenvroeg maar weer verder gaan!

      21-02-2013
      De deur eruit gehangen voor een nieuw gat te boren om alle kabels netjes weggewerkt wat wel een mooie afwerking is alleen nam het een beetje veel tijd in beslag dus niet veel kunnen doen. Ook al nieuwe kabel gelegd voor als ik eventueel me audio uit ga breiden nog wat ook nog op de planning staat.

      22-02-2013
      Vandaag lang bezig geweest met het gat boren want ik moest wachten op een goede boor. Dus we hebben niet veel kunnen doen gister. Wel alles al in de panelen verwerkt. Maar vandaag eindelijk de deur erin gehangen. Even alles uitproberen of ik alles haal qua kabels invm. elektrische ramen. Wat blijkt ik maak kortsluiting. Alles nagekeken zijn we met de boor in de kabels te recht gekomen(als je 1x niet oplet -.-‘). Kort samengevat kabel boom is niet meer zo goed. Morgen wegbrengen na een vriend voor te laten repareren maarja panelen nog steeds niet kunnen monteren…

      23-02-2013
      Soms werkt het met 3 man beter. Dus nog een van de club Revolution gevraagd die is mee komen helpen. En nu we alle spullen hadden konden we eindelijk in een stuk doorwerken in plaats van telkens naar SAS Autoshop te rijden. Deur was dan ook redelijk snel eruit. Kabels lagen ook heel snel en de deur weer erop. Maar invm. vergadering van Revolution konden we helaas niet al te lang doorwerken. Na de vergadering ook nog even de de kabel boom weggebracht. Maandag kan ik hem weer ophalen.

      24-02-2013
      Vandaag met me vriendin de laatste dingen gedaan. Zoals panelen monteren. 2e versterker erop monteren en aansluiten. Heb ik alleen tweeter kabeltjes verkeerd om deze dus maandag of dinsdag even oplossen. Maarja paar uurtjes tijd gehad, maar wel ver gekomen!
      Begint wel ergens op te lijken. Ook een digitale verdeelblok gekocht die ook een ingebouwde voltmeter heeft.

      25-02-2013
      Vandaag amper tijd gehad maar wel wat kleine dingen kunnen doen. Heb bijvoorbeeld gezorgd dat mijn speakers niet meer kraken. Heb ook ledjes in mijn dashboard kastje gemaakt. En nu ben ik bezig met mijn panelen uit te dremelen zodat mijn boxen niks kunnen raken tot ik een polyester kap heb. Ook me kabel boom terug. Ziet er weer goed uit. Ik hoop dat ie rond donderdag de garage weer uit rolt!

      26-02-2013
      Wat is het toch **** om weinig tijd te hebben… Nja vandaag toch maar het ene paneel een beetje erop gezet wat kabel schoentjes gemonteerd. Alles aangesloten. En blauwe leds in dashboard kastje gemaakt omdat ik die over had. En toen vond ik het goed geweest.

      27-02-2013
      Vandaag helemaal geen tijd gehad pfff. Wel er even mee gereden na een week. Enigste nadeel is dat me kist bij het remmen na voren kwam aangezien ik de banken na voren had en de kist nog los staat. Maarja het speelde wel zeer lekker en helder.

      28-02-2013
      Eindelijk is me auto compleet in elkaar! Na een lange week die mij totaal geen rust heeft kunnen geven ben ik er eindelijk klaar mee. Vandaag nog laatste dag met veel tegenzin de laatste kappen gemonteerd. Nog paar kabeltjes weggewerkt en natuurlijk even me audio setje uitgeprobeerd. Wat toch wel zeer hard gaat!

      Morgen een goeie poetsbeurt, en dan gaan we kijken hoe ik me audio ga bekleden. Maar qua demonteren hou ik het toch even voor gezien.

      26-03-2013
      Na een lange tijd niet updaten heb ik een tijd geleden al nog een audio project voorruitgang laten boeken. Hier de foto’s ervan.

      05-05-2013
      Me eerste decibel wedstrijd vandaag bij de Opel Team Zuid-Oost meeting gedaan. Ook nog eerste plek in klasse B geworden met 143.6 Decibel :)

      #18012028
      Maikeltjeee
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 November 2011

        Reacties zijn welkom!

        #18012029
        jaspersroosens
          Lid sinds:
          7 April 2012

          ziet er goed uit!
          vind die mistlampjes ook wel iets hebben (:

          #18012030
          Maikeltjeee
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 November 2011

            @jaspersroosens wrote:

            ziet er goed uit!
            vind die mistlampjes ook wel iets hebben (:

            Dankje!, Ik vind het ook wat hebben alleen is bij 1 kant het klikje afgebroken waarmee ik het lampje vast zet dus hier moet ik een nieuwe voor halen heb ik ook een topic voor open haha weet namelijk niet welk omhulsel het is waar het lampje in moet helaas.

            #18012031
            b corsa
              Lid sinds:
              27 January 2012

              even een vraagje over het knipperlicht glaasje op je spartboard. ken je ze nog wel zien knipperen want mij corsa is ook zwart en verbouwt. en een kan is een normaal scherm andere kant verbreed. maar wil er dan tedelijk normaale er op zette maar dan zie je die glaasjes. wil dat dan ook is die kleur zoals jou . vandaar mij vraag

              mvg chris

              ps ik vind het een leuk corsatje wat je heb

              #18012032
              astraTD
                Lid sinds:
                9 March 2009

                Misschien smoke achterlichten?

                #18012033
                jaspersroosens
                  Lid sinds:
                  7 April 2012

                  @Maikeltjeee wrote:

                  @jaspersroosens wrote:

                  ziet er goed uit!
                  vind die mistlampjes ook wel iets hebben (:

                  Dankje!, Ik vind het ook wat hebben alleen is bij 1 kant het klikje afgebroken waarmee ik het lampje vast zet dus hier moet ik een nieuwe voor halen heb ik ook een topic voor open haha weet namelijk niet welk omhulsel het is waar het lampje in moet helaas.

                  haha ;p en kan je zo iets niet maken?
                  miss een stukje kunstof buis en dan afronden en spuiten?
                  en vind smoke achterlichten idd een mooie optie (:
                  en B Corsa kun je gewoon lichten spray voor kopen maakt je lampen doker maar het licht blijft het zelfde.

                  #18012034
                  jaspersroosens
                    Lid sinds:
                    7 April 2012

                    en de achter raam en zei raampjes tinten lijkt me ook mooi.

                    #18012035
                    Maikeltjeee
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 November 2011

                      @b corsa wrote:

                      even een vraagje over het knipperlicht glaasje op je spartboard. ken je ze nog wel zien knipperen want mij corsa is ook zwart en verbouwt. en een kan is een normaal scherm andere kant verbreed. maar wil er dan tedelijk normaale er op zette maar dan zie je die glaasjes. wil dat dan ook is die kleur zoals jou . vandaar mij vraag

                      mvg chris

                      ps ik vind het een leuk corsatje wat je heb

                      Hey Chris, ten eerste bedankt voor je reactie! Door de glaasjes zie je genoeg als je wilt maak ik er morgen nog een foto van ik dacht zelf ook dat het minder zou zijn maar er komt echt genoeg licht doorheen dit is gedaan met een backlight spray van de heuts ideaal spul.

                      @astraTD wrote:

                      Misschien smoke achterlichten?

                      Ik ben er aan het twijfelen ik denk dat ik het binnenkort eens photoshop want ik vind dit ook niet verkeerd uitzien haha! Bedankt voor je reactie.

                      @jaspersroosens wrote:

                      @Maikeltjeee wrote:

                      @jaspersroosens wrote:

                      ziet er goed uit!
                      vind die mistlampjes ook wel iets hebben (:

                      Dankje!, Ik vind het ook wat hebben alleen is bij 1 kant het klikje afgebroken waarmee ik het lampje vast zet dus hier moet ik een nieuwe voor halen heb ik ook een topic voor open haha weet namelijk niet welk omhulsel het is waar het lampje in moet helaas.

                      haha ;p en kan je zo iets niet maken?
                      miss een stukje kunstof buis en dan afronden en spuiten?
                      en vind smoke achterlichten idd een mooie optie (:
                      en B Corsa kun je gewoon lichten spray voor kopen maakt je lampen doker maar het licht blijft het zelfde.

                      Je kan het vast wel zelf maken maar ik denk dat dat een minder mooi resultaat wordt en wil alles zo goed en mooi mogelijk hebben haha. Ik ga me nog eens even rustig bedenken hoe ik dat ga doen over een tijdje komt er toch xenon in de mistlampen:) En ja kan het wel gaan spuiten maar dan koop ik liever nieuwe maar daar twijfel ik nog over!

                      @jaspersroosens wrote:

                      en de achter raam en zei raampjes tinten lijkt me ook mooi.

                      Dit zal sowieso tegen de zomer gebeuren, stond al op de planning! Bedankt voor je reactie!

                      #18012036
                      jaspersroosens
                        Lid sinds:
                        7 April 2012

                        @Maikeltjeee wrote:

                        @b corsa wrote:

                        even een vraagje over het knipperlicht glaasje op je spartboard. ken je ze nog wel zien knipperen want mij corsa is ook zwart en verbouwt. en een kan is een normaal scherm andere kant verbreed. maar wil er dan tedelijk normaale er op zette maar dan zie je die glaasjes. wil dat dan ook is die kleur zoals jou . vandaar mij vraag

                        mvg chris

                        ps ik vind het een leuk corsatje wat je heb

                        Hey Chris, ten eerste bedankt voor je reactie! Door de glaasjes zie je genoeg als je wilt maak ik er morgen nog een foto van ik dacht zelf ook dat het minder zou zijn maar er komt echt genoeg licht doorheen dit is gedaan met een backlight spray van de heuts ideaal spul.

                        @astraTD wrote:

                        Misschien smoke achterlichten?

                        Ik ben er aan het twijfelen ik denk dat ik het binnenkort eens photoshop want ik vind dit ook niet verkeerd uitzien haha! Bedankt voor je reactie.

                        @jaspersroosens wrote:

                        @Maikeltjeee wrote:

                        @jaspersroosens wrote:

                        ziet er goed uit!
                        vind die mistlampjes ook wel iets hebben (:

                        Dankje!, Ik vind het ook wat hebben alleen is bij 1 kant het klikje afgebroken waarmee ik het lampje vast zet dus hier moet ik een nieuwe voor halen heb ik ook een topic voor open haha weet namelijk niet welk omhulsel het is waar het lampje in moet helaas.

                        haha ;p en kan je zo iets niet maken?
                        miss een stukje kunstof buis en dan afronden en spuiten?
                        en vind smoke achterlichten idd een mooie optie (:
                        en B Corsa kun je gewoon lichten spray voor kopen maakt je lampen doker maar het licht blijft het zelfde.

                        Je kan het vast wel zelf maken maar ik denk dat dat een minder mooi resultaat wordt en wil alles zo goed en mooi mogelijk hebben haha. Ik ga me nog eens even rustig bedenken hoe ik dat ga doen over een tijdje komt er toch xenon in de mistlampen:) En ja kan het wel gaan spuiten maar dan koop ik liever nieuwe maar daar twijfel ik nog over!

                        @jaspersroosens wrote:

                        en de achter raam en zei raampjes tinten lijkt me ook mooi.

                        Dit zal sowieso tegen de zomer gebeuren, stond al op de planning! Bedankt voor je reactie!

                        heb je gelijk in!
                        maar ik zou niet weten waar je zo iets kunt zoeken.
                        en is een heel groot verschil dan heb ik nu ook alleen de achter raam niet helamaal lukt me niet laat ik door iemand doen als ik mijn rijbewijs heb.

                        #18012037
                        b corsa
                          Lid sinds:
                          27 January 2012

                          oke dankje ken je het gewoon bij zoon tuning zaak kopen

                          zou je misschien het bedrijf vermelden waar jij ze heb gehaal
                          dat ik ze ook ken bestellen

                          mvg

                          #18012038
                          Maikeltjeee
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 November 2011

                            @b corsa wrote:

                            oke dankje ken je het gewoon bij zoon tuning zaak kopen

                            zou je misschien het bedrijf vermelden waar jij ze heb gehaal
                            dat ik ze ook ken bestellen

                            mvg

                            Ik heb de glaasjes in smokey versie gehaald bij heuts auto materialen. En de backlight spray is daar ook te krijgen. De glaasjes waren 4,30 samen en de bus is volgens mij ook zoiets maar kun je voor veel dingen gebruiken dus ik vind het altijd fijn om te hebben. Ik heb trouwens geen tuning shop in de buurt haha met heuts en internet kom je ver genoeg! Je kan ze ook vast wel bestellen via winparts of carfantasy of andere webshops maar mijn vorige carbon zijknipperlicht glaasjes vond ik minder mooi dan deze.

                            @jaspersroosens wrote:

                            heb je gelijk in!
                            maar ik zou niet weten waar je zo iets kunt zoeken.
                            en is een heel groot verschil dan heb ik nu ook alleen de achter raam niet helamaal lukt me niet laat ik door iemand doen als ik mijn rijbewijs heb.

                            Detinter.be voor als je je rijbewijs hebt ik ga er binnenkort ook heen ook van het forum afgeplukt:)

                            #18012039
                            BlackDevil
                              Lid sinds:
                              4 January 2009

                              Op de Backlight Spray wordt je auto afgekeurd bij de APK. De lichten mogen niet bespoten of anderszins bewerkt zijn. Ook al wordt de lichtopbrengst niet beïnvloed. Backlight Spray is geen slim idee. Als de zon fel schijnt, zijn remlichten van gespoten lichtunits slecht te zien. Als daardoor iemand achter op je knalt, kan het zuur worden. Beter originele smoke achterlichten met E-keurmerk. Dan heb je ook geen gedonder. Horen dan wel aparte retroreflectoren bij die op de auto moeten.

                              #18012040
                              b corsa
                                Lid sinds:
                                27 January 2012

                                @BlackDevil wrote:

                                Op de Backlight Spray wordt je auto afgekeurd bij de APK. De lichten mogen niet bespoten of anderszins bewerkt zijn. Ook al wordt de lichtopbrengst niet beïnvloed. Backlight Spray is geen slim idee. Als de zon fel schijnt, zijn remlichten van gespoten lichtunits slecht te zien. Als daardoor iemand achter op je knalt, kan het zuur worden. Beter originele smoke achterlichten met E-keurmerk. Dan heb je ook geen gedonder. Horen dan wel aparte retroreflectoren bij die op de auto moeten.

                                dat weet ik ja dat er andere reflectoren bij moeten mijne was daarop afgekeurt geweest

                                #18012041
                                b corsa
                                  Lid sinds:
                                  27 January 2012

                                  @BlackDevil wrote:

                                  Op de Backlight Spray wordt je auto afgekeurd bij de APK. De lichten mogen niet bespoten of anderszins bewerkt zijn. Ook al wordt de lichtopbrengst niet beïnvloed. Backlight Spray is geen slim idee. Als de zon fel schijnt, zijn remlichten van gespoten lichtunits slecht te zien. Als daardoor iemand achter op je knalt, kan het zuur worden. Beter originele smoke achterlichten met E-keurmerk. Dan heb je ook geen gedonder. Horen dan wel aparte retroreflectoren bij die op de auto moeten.

                                  #18012042
                                  Maikeltjeee
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    5 November 2011

                                    @b corsa wrote:

                                    @BlackDevil wrote:

                                    Op de Backlight Spray wordt je auto afgekeurd bij de APK. De lichten mogen niet bespoten of anderszins bewerkt zijn. Ook al wordt de lichtopbrengst niet beïnvloed. Backlight Spray is geen slim idee. Als de zon fel schijnt, zijn remlichten van gespoten lichtunits slecht te zien. Als daardoor iemand achter op je knalt, kan het zuur worden. Beter originele smoke achterlichten met E-keurmerk. Dan heb je ook geen gedonder. Horen dan wel aparte retroreflectoren bij die op de auto moeten.

                                    dat weet ik ja dat er andere reflectoren bij moeten mijne was daarop afgekeurt geweest

                                    @BlackDevil wrote:

                                    Op de Backlight Spray wordt je auto afgekeurd bij de APK. De lichten mogen niet bespoten of anderszins bewerkt zijn. Ook al wordt de lichtopbrengst niet beïnvloed. Backlight Spray is geen slim idee. Als de zon fel schijnt, zijn remlichten van gespoten lichtunits slecht te zien. Als daardoor iemand achter op je knalt, kan het zuur worden. Beter originele smoke achterlichten met E-keurmerk. Dan heb je ook geen gedonder. Horen dan wel aparte retroreflectoren bij die op de auto moeten.

                                    Heb ik mijn oranje knipperlicht glaasjes net weggegooid lekker handig haha.

                                    #18012043
                                    jaspersroosens
                                      Lid sinds:
                                      7 April 2012

                                      @Maikeltjeee wrote:

                                      @b corsa wrote:

                                      oke dankje ken je het gewoon bij zoon tuning zaak kopen

                                      zou je misschien het bedrijf vermelden waar jij ze heb gehaal
                                      dat ik ze ook ken bestellen

                                      mvg

                                      Ik heb de glaasjes in smokey versie gehaald bij heuts auto materialen. En de backlight spray is daar ook te krijgen. De glaasjes waren 4,30 samen en de bus is volgens mij ook zoiets maar kun je voor veel dingen gebruiken dus ik vind het altijd fijn om te hebben. Ik heb trouwens geen tuning shop in de buurt haha met heuts en internet kom je ver genoeg! Je kan ze ook vast wel bestellen via winparts of carfantasy of andere webshops maar mijn vorige carbon zijknipperlicht glaasjes vond ik minder mooi dan deze.

                                      @jaspersroosens wrote:

                                      heb je gelijk in!
                                      maar ik zou niet weten waar je zo iets kunt zoeken.
                                      en is een heel groot verschil dan heb ik nu ook alleen de achter raam niet helamaal lukt me niet laat ik door iemand doen als ik mijn rijbewijs heb.

                                      Detinter.be voor als je je rijbewijs hebt ik ga er binnenkort ook heen ook van het forum afgeplukt:)

                                      iemand die ik ken die kan het ook is handiger haha

                                      #18012044
                                      richardschaeks
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        14 October 2008

                                        @Maikeltjeee wrote:

                                        Hoi iedereen, sommige mensen zullen mij vast al kennen van mijn vorige project. Voor de mensen die me niet kennen:

                                        Ik ben Maikel 18 jaar oud. Heb begin het jaar mijn rijbewijs gehaald en heb nu mijn 2e Corsa B.
                                        Mijn doel is om naar meetings te gaan met mijn eigen auto dus er wordt redelijk veel aan verandert. Nou ik ben niet iemand die alles in een keer doet dus alles komt rustig met en met.

                                        Reacties zijn natuurlijk altijd welkom.

                                        Wat informatie over mijn auto (toen ik de auto kocht):

                                        Opel Corsa B GSI
                                        1.6 16v GSI

                                        KM Stand: Ongeveer 155.000
                                        Bouwjaar: 2000

                                        Extra’s toen ik hem pas kocht:

                                        – Airco
                                        – Centrale deur vergrendeling (met 1 afstandbediening)
                                        – Elektrische ramen
                                        – Verwarmbare spiegels
                                        – Geluidssysteempje (Heuts)
                                        – Sport uitlaat van voor tot achter

                                        Nadelen:

                                        – Koppeling pakt stroef
                                        – Scheur in bumper achter
                                        – Iets bladering van lak achter

                                        Foto’s:



                                        Dus hier begon ik mee.

                                        17-04-2012
                                        Vandaag de Corsa gaan halen. Eerst wat ik heb gedaan is heel goed schoonmaken. Vandaag is de auto van buiten heel goed in de was gezet en heb ik een begin gemaakt aan de binnenkant. Moet zelf toegeven dat het al een stuk beter eruit ziet. Ook meteen een paar lampjes vervangen en LED dagrij verlichting en kenteken verlichting van mijn vorige corsa geplaatst. Hier een paar foto’s van hoe die er nu bij staat. Betere foto’s komen online als de regen weg is.



                                        18-04-2012
                                        Na school meteen begonnen met het bekabeling van mijn speakers en LED strips. Helaas redelijk laat uit dus niet al te veel tijd gehad. Alles gestript en kabels via de deur na binnen gelegd. Helaas kom je totaal nergens bij dus het werk was meer demonteren dan wat anders. Nu toch bijna gelukt alleen was het te laat om af te maken morgen na school meteen verder en ’s avonds hopelijk een foto van het resultaat. Ook toen het droog was maar nog een paar foto’s gaan maken toen het nog even droog was. Ook morgen een paar nieuwe foto’s maken samen een Golf IV van een vriend van me.




                                        19-04-2012
                                        Alles werkt natuurlijk niet mee. Lang bezig geweest eraan om een gaatje in je deur te krijgen waar je totaal niet bij komt. Dit dus met een dremel weggeslepen maar dat werkt ook maar half. Toch eindelijk de speaker kabel erdoorheen gekregen en alles aangesloten. Alleen werkte mijn box niet mee als ik deze aansluit werkt deze niet meer beetje raar verhaal. Ook wou ik er even mee na Mac Donalds en was me accu leeg ook leuk om 23:00 ’s avonds. Deze maar op de oplader gezet half uur gewacht maar sprog toch nog niet aan. Hierna heeft een vriend gezegd dat ik hem kan starten als deze wordt opgeladen en het is verholpen. Toen maar gauw de auto weer terug in de garage gezet en opnieuw laten opladen.

                                        20-04-2012
                                        Vandaag de laatste dag dat me auto in de garage kon blijven. Dus today maar beter doorgewerkt. De reden waarom de rechter speaker het niet deed was door een magnetisch veld die de box niet kon laten vibereren.. Deze dus wat losser gedraait en opgelost. Erna de kabels al klaar gelegd voor de tweede LED strip die me vriendin helaas gesloopt heeft dus deze komt er maandag pas in en dan nieuwe foto’s. Ook nog maar wat andere dingen gedaan zoals kabels weghalen die overbodig waren die de vorige eigenaar erin gebeund heeft. En dan alles netjes afwerken. Maandag het resultaat.

                                        23-04-2012
                                        Vandaag weer een nieuwe LED strip gehaald deze natuurlijk meteen gemonteerd. En hier het in mijn ogen zeker mooie resultaat. Zit in een LED strip van 90cm onder en past precies. Morgen weer studie financiering dus dan komt me volgende aankoop.

                                        24-04-2012
                                        Helaas, ben ik erachter gekomen dat ik nu 2 verschillende kleuren LED strips onder de deuren heb… Flink balen dus maarja. Ik bericht gestuurd dat het twee verschillende zijn en ze zijn opnieuw besteld. Enigste nadeel is dat het zon 2 weken zal duren maarja dan maar met 2 verschillende kleuren rijden. 1 is helder blauw en de ander is blauw met paars(UV). Nog steeds geen foto kunnen maken helaas maar dat komt snel.

                                        26-04-2012
                                        Vandaag nog een paar foto’s gemaakt in de parkeergarage:

                                        27-04-2012
                                        Leuk aankoop gedaan. Namelijk een alarm van SPY. Vind het zelf toch wel wat fijner om te weten dat er een alarm af gaat als er iemand aan komt of iets nu wachten tot ie binnenkomt en dan monteren!

                                        01-05-2012
                                        Na het werken op koninginnen dag nog even mijn how to LEDS onder deur inbouwen voor de corsa. Deze is HIER leesbaar. Nu hopen dat ik morgen mijn alarm binnen krijgen! Vandaag ook nog even zijknipperlichten gehaald en gespoten alleen heb ik eentje ietsjes verkeerd gespoten en zat er een klein vlekje in dus morgen nieuwe halen want ik wil alles goed en afgewerkt hebben.

                                        02-05-2012
                                        Helaas mijn alarm vandaag niet binnen gekregen maar gister wel bericht gekregen dat deze verstuurd is dus ik ben er zeker van dat het morgen binnenkomt. Vandaag nieuwe zij knipperlicht glaasjes (smokey) bij heuts gehaald. Deze gespoten met backlight spray en ik vind het resultaat mooi uit zien voor het geld wat ik ervoor betaald heb. En ben er nu blij mee. Hier foto’s van de glaasjes:

                                        04-05-2012
                                        Vandaag eindelijk het alarm systeem gekregen en ook ingebouwd samen met Richard IS DE BESTE van het forum. Deze werkt bijna perfect alleen nog een ding werkt niet en dat is het gene waarbij we een extra relais moeten plaatsen. Hier zal een topic op het forum over gaan verschijnen. Hier een paar foto’s van mijn nieuwe alarm systeem en mijn oude centrale deurvergrendeling systeem

                                        05-05-2012
                                        Eindelijk besteld wat ik graag wil. Een setje xenon verlicht H4-2 8000K. Enigste nadeel is dat het via e-bay besteld is dus hopen dat ik het binnen krijg en hopen dat het werkt! Bless for me! Kan wel even duren voordat het binnen is maarja is het waard voor de prijs waarvoor ik het besteld heb. Komende week me bezig houden met het repareren van me bank die blijft namelijk veruit na voren staan want het ijzer waarmee je de bank versteld/vastzet zit vast in de bank.. Balen!

                                        Weet ik dankje:)

                                        #18012045
                                        Maikeltjeee
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          5 November 2011

                                          Xenon + Next Leven Tuning day 3 update!

                                          #18012046
                                          richardschaeks
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            14 October 2008

                                            leukleuk!, 123.6 db? dan is mijn 138 db niet zo slecht dan??? was die gast met die vectra station er niet? alles mtx, haalde 153 db, en al meerdere malen NL en EU kampioen geweest?

                                            #18012047
                                            Mr.F
                                              Lid sinds:
                                              3 November 2008

                                              nette corsa! king:

                                              #18012048
                                              Maikeltjeee
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                5 November 2011

                                                @richardschaeks wrote:

                                                leukleuk!, 123.6 db? dan is mijn 138 db niet zo slecht dan??? was die gast met die vectra station er niet? alles mtx, haalde 153 db, en al meerdere malen NL en EU kampioen geweest?

                                                Waren een paar met meer dan 153 volgens mij hoogste 156. En je 138 is niet slecht maar dit is een goedkoop heuts setje zonder ook maar iets. Ik haal je nog wel in de toekomst in.

                                                #18012049
                                                Maikeltjeee
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  5 November 2011

                                                  @Mr.F wrote:

                                                  nette corsa! king:

                                                  Thanks:)

                                                  #18012050
                                                  Maikeltjeee
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    5 November 2011

                                                    Kleine update!

                                                    #18012051
                                                    Vincent_Opel
                                                      Lid sinds:
                                                      19 May 2012

                                                      Hallo,

                                                      ik heb een opel Corsa B
                                                      als ik rijd over een dremel of een hobbelige weg dan hoor ik van achteruit mijn kofferbak net of mijn resereve wiel los ligt maar deze ligt niet in de auto
                                                      wat zou het probleem dan kunnen zijn?

                                                      Graag zo snel mogelijk Reactie

                                                      Gr,

                                                      Vincent

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 81)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.