Project 98′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Grijs) (Update 14)

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Project 98′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Grijs) (Update 14)

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 76 tot 91 (van in totaal 91)
  • Auteur
    Berichten
  • #18200100
    asjemenou
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 September 2005

      @Moker23 wrote:

      Oh grote autogoden laat ons AUB geen steile hobbels tegenkomen ? :wors :P

      Ik ga binnenkort ook booskijkers op mn motorkap lassen, ik heb nu nog van die plakdingen voor op de koplampen zelf maar dat is het toch net niet… heb je nog bruikbare adviezen ? :angel

      Ik zou het niet weten ik ben er zo aan gekomen van iemand die zijn auto demonteerde
      En XtremeCorsaRacer snel genoeg was :thumb met reageren anders had ik ze ook niet gehad
      dan had ik ze bij iemand laten lassen voor me :thumb

      @Muppetnl wrote:

      Nee hij was aan het kijken of hij nou wel of niet die man heeft geschept bij die rotonde vandaar hij onder de auto kijkt of er nog resten te zien zijn zo ja er ff onderuithalen is zonde van de wagen :hmmz

      Ziet er wel een stuk beter uit zo met die booskijkers

      Haha zou hij willen want hij moest achter mij aan rijden ik was het eerst bij de rotonde :wors :thumb

      #18200101
      asjemenou
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 September 2005

        Update 11

        Zo naar een lange tijd weer eens ff goed bezig geweest vast aan de gang gegaan voor de grote ombouw
        dus auto helemaal leeg oude kabelboom eruit. 16v kabelboom erin.

        Nu kan ik eindelijk mijn elektrische ramen ook gebruiken ook centrale deurvergrendeling en stoelverwarming
        heerlijk zoon full optie kabelboom.

        Heb ook maar meteen de vieze grijze mat eruit gegooit. en een mooie donkere vloermat er in gelegd.

        En een mooie donkere vloermat er in gelegd.

        IVM de Omega stoelen heb ik geen gordelspanners meer kunnen monteren dus een andere optie

        En mijn type 1 GSI achterbank ook maar vervangen voor een type 2 GSI achterbank past toch wat better. :agent

        En in de tussen uren maar eens mijn velgen opgepoetst want die zagen er niet uit :swear :swear

        Maar het resultaat mag er zeker zijn :thumb :thumb

        Zo hopelijk duurt update 12 niet zo lang als update 11 :wors

        #18200102
        imported_Gsifreak
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          jullie zijn van de week allebei gespot op opels gespot op facebook :jerry

          #18200103
          robbywag
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 March 2005

            Als je nog een gelaste kap zoekt…. :angel hoor ik t wel! :thumb

            #18200104
            asjemenou
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 September 2005

              @robbywag wrote:

              Als je nog een gelaste kap zoekt…. :angel hoor ik t wel! :thumb

              nee helaas die heb ik er al op zitten maar toch bedankt :thumb

              #18200105
              asjemenou
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 September 2005

                Na een lange tijd niks meer gemeld te hebben dacht ik zal eens ff weer een updateje geven

                het is allemaal een mooi meeting seizoen geweest velen zullen de veranderingen wel gezien hebben op meetings.
                Maar de temperatuur begint te dalen de dagen worden weer korter dus is het tijd om te gaan beginnen aan het winterproject.

                Maar voor heen nog snel een update 12


                Mijn Omega A Evo 500 remmen 296mm :thumb


                Meteen ook maar een mooie schroefset er onder


                Astra Opc grordels :thumb


                :angel :angel


                Heb mijn Dezent velgen verruild voor Schmid Revolution velgen ook 16″


                Wat kleur in de auto brengen


                :D :D :D :D


                En dan ook nog een echte bonrath 1 armige ruiten wisser

                En dat was wat er zoal weer verandert is nu hard bezig met het begin van de “winter ombouw”.
                dus het zal weer :swear :swear :swear :sleeping :sleeping :kewlpics :kewlpics :wub :wub en heel veel :vertag :vertag worden maar hier alvast wat kiekjes


                Hier we go :angel


                Mijn super 1.4 eruit 0 tot 150 nooit zo hard ging ie niet haha :hmmz


                Zo alles eruit en eraf


                Dashbord kabelboom er uit in de ouwde was te veel in geknipt en zo mijn centrale vergrendeling werkte niet dus dadelijk wel weer :thumb


                Verstevigingset er in gelast

                Kijken of alles straks uit komt en meteen aanpassen

                de planning was om een 1.6 16v er in te gaan leggen. Maar dat plan is niet door gegaan de motor is bij Muppet_nl er ingegaan.
                Heb ondertussen wat anders op de bok hangen wat beter zal lopen :jerry :jerry

                Tot zo ver alle veranderingen en aanpassingen tot nu toe

                #18200106
                asjemenou
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 September 2005

                  Helaas is het nieuwe hart van de Corsa allen maar bij woorden gebleven :hmmz :vertag heb hem alweer te koop staan :vertag.

                  Heb vandaag het maar meteen goed gedaan en heb me een C20XE :thumb gekocht foto’s volgen

                  #18200107
                  asjemenou
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    26 September 2005

                    Eindelijk na lang zoeken heb ik hem gevonden mijn achterbank met hoofdsteunen en nog wel in het GSI 2 interieur :thumb :thumb

                    Foto volgt :kewlpics

                    #18200108
                    asjemenou
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 September 2005

                      @asjemenou wrote:

                      Eindelijk na lang zoeken heb ik hem gevonden mijn achterbank met hoofdsteunen en nog wel in het GSI 2 interieur :thumb :thumb

                      Foto volgt :kewlpics

                      tataaaa


                      Zo ziet er al anders uit :thumb :thumb

                      #18200109
                      Berrus81
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        9 February 2014

                        Ziet er goed uit allemaal :thumb (vond de zwarte velgen toch wat mooier staan)..

                        #18200110
                        asjemenou
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          26 September 2005

                          @Berrus81 wrote:

                          Ziet er goed uit allemaal :thumb (vond de zwarte velgen toch wat mooier staan)..

                          Ik vond ze zelf ook niet zo verkeerd staan :thumb, Maar wie weet komen ze wel weer terug want iedereen bijna heeft de Schmidt Revolutions
                          velgen zoals ik de laatste keer op Sevenum heb gezien.
                          Wil eigenlijk naar 17″ maar met een breedset wordt de keuze ineens heel wat minder :( :(

                          #18200111
                          asjemenou
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            26 September 2005

                            Eerst maar ff XtremeCorsaRacer maar bedanken voor alle hulp die ik krijg (en de geld verslindende ideeen ;) ;) )
                            maar als de oranje Corsa aan de beurt komt help ik je ook hoor :thumb

                            deze had ik ook al klaar maar was de foto kwijt de laatste keer :???:


                            Heb ondertussen de ledjes al klaar liggen of waar het kon al in zitten

                            En deze week al goed bezig geweest met solderen en kabelboom aanpassen voor Cruise Control en de 16V

                            Hopelijk binnenkort weer mijn dashboard weer er in :thumb

                            #18200112
                            GTS Vectra
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              9 July 2011

                              Lekker bezig! :thumb

                              #18200113
                              corsabc20xe
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                18 June 2011

                                Ziet er goed uit. Ik ga maandag 22ste december naar Oisterwijk dus neem ik de voorstellen ed mee

                                #18200114
                                asjemenou
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  26 September 2005

                                  Update 13

                                  Zo de winter zit er weer op, En de eerste meeting is alweer een feit.
                                  Na heel wat tegenslagen hebben we niet alles op mijn winterlijstje af
                                  gekregen. Maar voor zo ver ben ik toch dik tevreden met wat er al af is.


                                  Alles geschuurd en meteen alle overtollige dingen weg gehaald


                                  Een ets laag er op


                                  Alles nieuw er op en alles schoon :thumb


                                  Devil Eye’s :thumb


                                  En van binnen wat extra’s er in :D

                                  Zo en nu tussen de meeting’s door maar verder gaan om de body weer strak te krijgen voor dat hij gespoten gaat worden

                                  #18200115
                                  asjemenou
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    26 September 2005

                                    Update 14

                                    Ja zo ondertussen kun je het geen Update meer nomen maar veranderingen
                                    het is iedere keer weer anders maar er zit wel iedere keer weer verbetering in
                                    dus hier nog maar een paar veranderingen


                                    Metertjes goed werkend eindelijk


                                    Binnen verlichting Omega B met Mic. functie zeker makkelijk. :thumb


                                    Cruise Control :thumbup zo heerlijk.


                                    En voor de afwisseling maar weer andere wielen nu mooie 17″ Keskin wielen. king: king:

                                    Eindelijk verlost van de wielen waar bijna iedereen op reed de schmidt revolutions spaceline
                                    het maak de Corsa Veel mooier vind ik.


                                    Eindelijk na al die tijd eens een grill gemaakt. :angel

                                    En eindelijk de stap genomen om niet meer te gaan wisselen met interieurs dus maar meteen DIK Corsa B leer met 3 hoofdsteunen op de achterbank er in zoals het hoort :thumb :thumb

                                    Nu maar wachten op de volgende veranderingen. :jerry
                                    Betere foto’s volgen heb nog niet echt nieuwe foto’s gemaakt

                                  16 berichten aan het bekijken - 76 tot 91 (van in totaal 91)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.