Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Project 98′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Grijs) (Update 14)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 maart 2014 om 20:30 #18200100
@Moker23 wrote:
Oh grote autogoden laat ons AUB geen steile hobbels tegenkomen ? :wors :P
Ik ga binnenkort ook booskijkers op mn motorkap lassen, ik heb nu nog van die plakdingen voor op de koplampen zelf maar dat is het toch net niet… heb je nog bruikbare adviezen ? :angel
Ik zou het niet weten ik ben er zo aan gekomen van iemand die zijn auto demonteerde
En XtremeCorsaRacer snel genoeg was :thumb met reageren anders had ik ze ook niet gehad
dan had ik ze bij iemand laten lassen voor me :thumb@Muppetnl wrote:
Nee hij was aan het kijken of hij nou wel of niet die man heeft geschept bij die rotonde vandaar hij onder de auto kijkt of er nog resten te zien zijn zo ja er ff onderuithalen is zonde van de wagen :hmmz
Ziet er wel een stuk beter uit zo met die booskijkers
Haha zou hij willen want hij moest achter mij aan rijden ik was het eerst bij de rotonde :wors :thumb
14 april 2014 om 12:29 #18200101Update 11
Zo naar een lange tijd weer eens ff goed bezig geweest vast aan de gang gegaan voor de grote ombouw
dus auto helemaal leeg oude kabelboom eruit. 16v kabelboom erin.Nu kan ik eindelijk mijn elektrische ramen ook gebruiken ook centrale deurvergrendeling en stoelverwarming
heerlijk zoon full optie kabelboom.Heb ook maar meteen de vieze grijze mat eruit gegooit. en een mooie donkere vloermat er in gelegd.
En een mooie donkere vloermat er in gelegd.
IVM de Omega stoelen heb ik geen gordelspanners meer kunnen monteren dus een andere optie
En mijn type 1 GSI achterbank ook maar vervangen voor een type 2 GSI achterbank past toch wat better. :agent
En in de tussen uren maar eens mijn velgen opgepoetst want die zagen er niet uit :swear :swear
Maar het resultaat mag er zeker zijn :thumb :thumb
Zo hopelijk duurt update 12 niet zo lang als update 11 :wors
16 april 2014 om 11:34 #18200102jullie zijn van de week allebei gespot op opels gespot op facebook :jerry
1 september 2014 om 13:33 #18200103Als je nog een gelaste kap zoekt…. :angel hoor ik t wel! :thumb
26 september 2014 om 11:58 #18200104@robbywag wrote:
Als je nog een gelaste kap zoekt…. :angel hoor ik t wel! :thumb
nee helaas die heb ik er al op zitten maar toch bedankt :thumb
26 september 2014 om 12:42 #18200105Na een lange tijd niks meer gemeld te hebben dacht ik zal eens ff weer een updateje geven
het is allemaal een mooi meeting seizoen geweest velen zullen de veranderingen wel gezien hebben op meetings.
Maar de temperatuur begint te dalen de dagen worden weer korter dus is het tijd om te gaan beginnen aan het winterproject.Maar voor heen nog snel een update 12
Mijn Omega A Evo 500 remmen 296mm :thumb
Meteen ook maar een mooie schroefset er onder
Astra Opc grordels :thumb
:angel :angel
Heb mijn Dezent velgen verruild voor Schmid Revolution velgen ook 16″
Wat kleur in de auto brengen
:D :D :D :D
En dan ook nog een echte bonrath 1 armige ruiten wisserEn dat was wat er zoal weer verandert is nu hard bezig met het begin van de “winter ombouw”.
dus het zal weer :swear :swear :swear :sleeping :sleeping :kewlpics :kewlpics :wub :wub en heel veel :vertag :vertag worden maar hier alvast wat kiekjes
Hier we go :angel
Mijn super 1.4 eruit 0 tot 150 nooit zo hard ging ie niet haha :hmmz
Zo alles eruit en eraf
Dashbord kabelboom er uit in de ouwde was te veel in geknipt en zo mijn centrale vergrendeling werkte niet dus dadelijk wel weer :thumb
Verstevigingset er in gelastKijken of alles straks uit komt en meteen aanpassen
de planning was om een 1.6 16v er in te gaan leggen. Maar dat plan is niet door gegaan de motor is bij Muppet_nl er ingegaan.
Heb ondertussen wat anders op de bok hangen wat beter zal lopen :jerry :jerryTot zo ver alle veranderingen en aanpassingen tot nu toe
8 oktober 2014 om 21:08 #18200106Helaas is het nieuwe hart van de Corsa allen maar bij woorden gebleven :hmmz :vertag heb hem alweer te koop staan :vertag.
Heb vandaag het maar meteen goed gedaan en heb me een C20XE :thumb gekocht foto’s volgen
29 oktober 2014 om 18:24 #18200107Eindelijk na lang zoeken heb ik hem gevonden mijn achterbank met hoofdsteunen en nog wel in het GSI 2 interieur :thumb :thumb
Foto volgt :kewlpics
4 november 2014 om 11:52 #18200108@asjemenou wrote:
Eindelijk na lang zoeken heb ik hem gevonden mijn achterbank met hoofdsteunen en nog wel in het GSI 2 interieur :thumb :thumb
Foto volgt :kewlpics
tataaaa
Zo ziet er al anders uit :thumb :thumb4 november 2014 om 11:58 #18200109Ziet er goed uit allemaal :thumb (vond de zwarte velgen toch wat mooier staan)..
7 november 2014 om 19:20 #18200110@Berrus81 wrote:
Ziet er goed uit allemaal :thumb (vond de zwarte velgen toch wat mooier staan)..
Ik vond ze zelf ook niet zo verkeerd staan :thumb, Maar wie weet komen ze wel weer terug want iedereen bijna heeft de Schmidt Revolutions
velgen zoals ik de laatste keer op Sevenum heb gezien.
Wil eigenlijk naar 17″ maar met een breedset wordt de keuze ineens heel wat minder :( :(7 november 2014 om 19:45 #18200111Eerst maar ff XtremeCorsaRacer maar bedanken voor alle hulp die ik krijg (en de geld verslindende ideeen ;) ;) )
maar als de oranje Corsa aan de beurt komt help ik je ook hoor :thumbdeze had ik ook al klaar maar was de foto kwijt de laatste keer :???:
Heb ondertussen de ledjes al klaar liggen of waar het kon al in zittenEn deze week al goed bezig geweest met solderen en kabelboom aanpassen voor Cruise Control en de 16V
Hopelijk binnenkort weer mijn dashboard weer er in :thumb
7 november 2014 om 21:03 #18200112Lekker bezig! :thumb
7 november 2014 om 21:52 #18200113Ziet er goed uit. Ik ga maandag 22ste december naar Oisterwijk dus neem ik de voorstellen ed mee
11 april 2015 om 17:08 #18200114Update 13
Zo de winter zit er weer op, En de eerste meeting is alweer een feit.
Na heel wat tegenslagen hebben we niet alles op mijn winterlijstje af
gekregen. Maar voor zo ver ben ik toch dik tevreden met wat er al af is.
Alles geschuurd en meteen alle overtollige dingen weg gehaald
Een ets laag er op
Alles nieuw er op en alles schoon :thumb
Devil Eye’s :thumb
En van binnen wat extra’s er in :DZo en nu tussen de meeting’s door maar verder gaan om de body weer strak te krijgen voor dat hij gespoten gaat worden
17 juni 2015 om 17:16 #18200115Update 14
Ja zo ondertussen kun je het geen Update meer nomen maar veranderingen
het is iedere keer weer anders maar er zit wel iedere keer weer verbetering in
dus hier nog maar een paar veranderingen
Metertjes goed werkend eindelijk
Binnen verlichting Omega B met Mic. functie zeker makkelijk. :thumb
Cruise Control :thumbup zo heerlijk.
En voor de afwisseling maar weer andere wielen nu mooie 17″ Keskin wielen. king: king:Eindelijk verlost van de wielen waar bijna iedereen op reed de schmidt revolutions spaceline
het maak de Corsa Veel mooier vind ik.
Eindelijk na al die tijd eens een grill gemaakt. :angelEn eindelijk de stap genomen om niet meer te gaan wisselen met interieurs dus maar meteen DIK Corsa B leer met 3 hoofdsteunen op de achterbank er in zoals het hoort :thumb :thumb
Nu maar wachten op de volgende veranderingen. :jerry
Betere foto’s volgen heb nog niet echt nieuwe foto’s gemaakt -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.