Project 96′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Oranje) (Update14)

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Project 96′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Oranje) (Update14)

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 151 tot 156 (van in totaal 156)
  • Auteur
    Berichten
  • #18200284
    XtremeCorsaRacer
      Lid sinds:
      10 December 2013

      @Maurice89 wrote:

      Zijn opc1 stoelen met stoelverwarming dan?

      Nee die zijn jammer genoeg niet met stoelverwarming.. maar de auto zelf is wel volledig voorbereid met stoelverwarming.. ik ga in de toekomst eens kijken als ik miss de stoel verwarmings matjes in de opc stoelen kan krijgen.. :)

      #18200285
      valkenswaard040
        Lid sinds:
        14 April 2015

        Dikke wagen en mooi project! zie hem regelmatig staan, woon 300m van je vandaan

        Rij zelf een blauwe corsa sport 1.4i, niks speciaals alleen andere velgjes

        #18200286
        XtremeCorsaRacer
          Lid sinds:
          10 December 2013

          Meeting fotootje’s tussen door, ondertussen heeft de auto Mat Oranje Plastidip gekregen ;)

          Binnenkort nieuwe update’s, want we blijven druk bezig!! :D

          #18200287
          sylvester1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 May 2007

            Leuk project om te volgen :thumb
            Dat plastidip, is dat de moeite waard om te en hoe sterk is dat spul.
            Raakt het snel beschadigt en wat het ongeveer om een gehele auto te laten doen.

            Grt

            #18200288
            XtremeCorsaRacer
              Lid sinds:
              10 December 2013

              @sylvester1 wrote:

              Leuk project om te volgen :thumb
              Dat plastidip, is dat de moeite waard om te en hoe sterk is dat spul.
              Raakt het snel beschadigt en wat het ongeveer om een gehele auto te laten doen.

              Grt

              Ja zeker is het de moeite waard, en je kunt het zo gek maken als je zelf wil qua kleuren, mat, glans, pearls, flakes, metallic.. al moet ik dan wel zeggen hoe meer je wil hoe duurder het kost natuurlijk. Maar ik sta er van te kijken hoe sterk het is voor een soort ja rubber.. ik kan de auto gewoon wassen met spons en afspuiten met hoge druk. En ja wat is snel beschadigt.. als het een daily auto is zal dat natuurlijk sneller gebeuren zoals bij de hand grepen bij de deur bijv.. maar je kan altijd alles gewoon bij spuiten als je de kleuren simpel houd :) Het kost ongeveer 90 euro voor 1 Gallon (3.78l) Plastidip mat.. en daarbij moet per 1 gallon 30% Plastidip Thinner bij mixen anders is de plastidiplak te dik om te spuiten.. daarbij ligt het er ook aan wat voor auto heb je? Klein? Medium? of groot formaat?

              Voor een corsa B om even een voorbeeld te noemen moet je hebben:

              2 Gallon (7.6l) Plastdip Matte Lak 180 euro
              5 Liter Plastidip Thinner 40 euro
              Een hoop Afplak plakband en afplak papier 20 euro
              Een een goede spuitmachine met een 1.5mm spuitnaad er in. (kan ook andere formaten, maar 1.5mm spuit het fijnste) 150-400 euro

              #18200289
              XtremeCorsaRacer
                Lid sinds:
                10 December 2013

                ff mooie foto voor tussen door… :wub :wub :wub

              6 berichten aan het bekijken - 151 tot 156 (van in totaal 156)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.