Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Project 96′ Corsa B Ibherdesign Widebody (Oranje) (Update14)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 februari 2015 om 00:47 #18200284
@Maurice89 wrote:
Zijn opc1 stoelen met stoelverwarming dan?
Nee die zijn jammer genoeg niet met stoelverwarming.. maar de auto zelf is wel volledig voorbereid met stoelverwarming.. ik ga in de toekomst eens kijken als ik miss de stoel verwarmings matjes in de opc stoelen kan krijgen.. :)
14 april 2015 om 19:54 #18200285Dikke wagen en mooi project! zie hem regelmatig staan, woon 300m van je vandaan
Rij zelf een blauwe corsa sport 1.4i, niks speciaals alleen andere velgjes
25 april 2015 om 12:47 #18200286Meeting fotootje’s tussen door, ondertussen heeft de auto Mat Oranje Plastidip gekregen ;)
Binnenkort nieuwe update’s, want we blijven druk bezig!! :D
26 april 2015 om 22:27 #18200287Leuk project om te volgen :thumb
Dat plastidip, is dat de moeite waard om te en hoe sterk is dat spul.
Raakt het snel beschadigt en wat het ongeveer om een gehele auto te laten doen.Grt
27 april 2015 om 21:24 #18200288@sylvester1 wrote:
Leuk project om te volgen :thumb
Dat plastidip, is dat de moeite waard om te en hoe sterk is dat spul.
Raakt het snel beschadigt en wat het ongeveer om een gehele auto te laten doen.Grt
Ja zeker is het de moeite waard, en je kunt het zo gek maken als je zelf wil qua kleuren, mat, glans, pearls, flakes, metallic.. al moet ik dan wel zeggen hoe meer je wil hoe duurder het kost natuurlijk. Maar ik sta er van te kijken hoe sterk het is voor een soort ja rubber.. ik kan de auto gewoon wassen met spons en afspuiten met hoge druk. En ja wat is snel beschadigt.. als het een daily auto is zal dat natuurlijk sneller gebeuren zoals bij de hand grepen bij de deur bijv.. maar je kan altijd alles gewoon bij spuiten als je de kleuren simpel houd :) Het kost ongeveer 90 euro voor 1 Gallon (3.78l) Plastidip mat.. en daarbij moet per 1 gallon 30% Plastidip Thinner bij mixen anders is de plastidiplak te dik om te spuiten.. daarbij ligt het er ook aan wat voor auto heb je? Klein? Medium? of groot formaat?
Voor een corsa B om even een voorbeeld te noemen moet je hebben:
2 Gallon (7.6l) Plastdip Matte Lak 180 euro
5 Liter Plastidip Thinner 40 euro
Een hoop Afplak plakband en afplak papier 20 euro
Een een goede spuitmachine met een 1.5mm spuitnaad er in. (kan ook andere formaten, maar 1.5mm spuit het fijnste) 150-400 euro27 augustus 2015 om 22:41 #18200289ff mooie foto voor tussen door… :wub :wub :wub
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.