programmeer vraag

Forumindex Forums Overige Op-Com programmeer vraag

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363229
    Motormuis
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 March 2005

      Weet er iemand of je met de opcom een sleutel kunt programmeren van een corsa c bj2001 en of je de sleutel code kunt uitlezen uit de ecu

      #18363688
      Astra G X1.6SZR
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 January 2013

        Moet wel mogelijk zijn om een sleutel in te leren voor je auto, mits je opcom hebt en dat werkt natuurlijk.

        Je hebt nog geen opcom?

        #18363698
        Motormuis
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 March 2005

          ja ik heb opcom bedankt voor je reactie.

          Ik ben namelijk gewend om met tech 2 te werken omdat ik altijd bij opel gewerkt heb vandaar deze vraag

          #18363712
          Astra G X1.6SZR
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 January 2013

            Opel Astra G 1.6 8-klepper uit 2000 heb ik met opcom v1.45 de sleutels ooit eens van ingeleerd.

            Bij de Corsa van 2001 zou het ook moeten lukken, maar garantie kan ik natuurlijk niet geven. Als het goed is kan je wel een manual vinden over sleutels inleren. En zo moeilijk is het menu in opcom nou ook weer niet, dus je komt het vanzelf tegen.

            Tenminste, als je opcom software lekker loopt. Inmiddels na tig updates in Windows 10 vertoont mijn opcom wat bugs en kan ik niet meer inleren. Dus moet ik ff aan de slag om mijn, inmiddels oude want uit 2013, opcomkabel goed te laten communiceren met de ECU van de auto.

            Ik moet het nog uitvoeren, de opcom software moet ik upgraden naar een iets nieuwere versie (maar niet te nieuw, want heb v1.45 kabel).

            Hopelijk heb je voldoende info zo. Zorg ervoor dat je drivers goed zijn geïnstalleerd zodat je onder windows 10 connectie hebt met de opcom V2. Genoeg info hier op het forum how to. Succes!

            #18363718
            Motormuis
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 March 2005

              bedank voor de info  de rest zal dan denk ik wel lukken

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.