produktie nieuwe Mokka

Forumindex Forums Modellen Mokka produktie nieuwe Mokka

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    gerts66
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 1

Wat zijn de ervaringen met de levertijden van de nieuwe Mokka? Ik heb mijn Mokka (zakelijke lease) begin november 2020 besteld. GS uitvoering handgeschakeld, benzine 130PK motor. Bij bestelling was indicatie levertijd 22 april. Vanaf Januari staat de levertijd echter 9-9-9999. Tot op de dag van vandaag is er niemand die mij, mijn lease bedrijf en mijn dealer kan vertellen wanneer de auto geleverd wordt. Dealer heeft meermaals navraag gedaan bij opel maar krijgt geen antwoorden over het hoe en waarom. Schandalig Opel! Geef op zijn minst een reden. Mijn geduld raakt op.  Opel Nederland (stellantis) moet toch meer informatie hebben. Goed of slecht, deel het!!!!!

oma
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 3

Best forumlid,

Ik heb hetzelfde probleem. Besteld 5 januari 2021 Ultimate met benzinemotor en automaat. Begin mei bericht gekregen fabriek heeft order aanvaard maar daarna nooit bericht gehad wanneer de productie daadwerkelijk start. Ook dealer weet het niet. Ik vind een hele slechte zet van Opel maar communiceer met de klant en vermeld een werkelijke productiedatum. Ik heb de indruk dat dealers ten behoeve van hun zelf alle productie hebben opgekocht en de particulier blijft met de brokken zitten. Kunnen we geen actie ondernemen naar Opel Nederland.

gerts66
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 1

MIjn dealer heeft de mails die ze gestuurd hebben naar Opel laten zien. ze krijgen ook geen enkele reactie. Toch een hele grote dealer met veel zaken en merken die onder dezelfde vlag vallen.

Nimquish
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 2

Beste mede-forummers,

eind maart 2021 een Mokka Ultimate besteld, 130pk benzine met automaat.

Geplande levering eind september 2021.

Tot nu toe wel te zien met bestelnummer in de app MyOpel maar nog niet in produktie genomen.

Afwachten dan maar …

juruca
    Bijdrager
    • Topics 18
    • Reacties 359

Mogelijk is dit de oorzaak van jullie probleem:

https://www.zeelandnet.nl/nieuws/experts-wereldwijd-chiptekort-kan-tot-ver-in-2022-aanhouden

Opel Corsa E Color 2016
    Astra J Sp.T Aut. A16LET 2011

oma
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 3

Best medeforumlid,

Ik vind het een kwalijke zaak dat ook de importeur Opel Nederland niet reageert op de bestellingen van zijn klanten. Ook mijn bestelde auto is geaccepteerd voor productie |(zie voorgaand bericht) maar daarna blijft het stil.

Ik kan zo een nieuwe bij elke dealer in Nederland kopen hebben die soms alle geproduceerde modellen opgekocht.?? :help:

Nimquish
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 2

Vanmorgen aangegeven dat ie op eventcode 25 staat.

Met een mogelijke levering aan mijn dealer medio november (dit jaar!) Afwachten maar …

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.